برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان علوم پزشکی کرمان

به گزارش کنفرانس هکا، چهارمین جشن یکپارچه دانش آموختگی دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای عمومی و دکترای تخصصی 25 تیرماه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار گردید.

برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان علوم پزشکی کرمان

به گزارش خبرنگار از ، رضا ملک پور افشار معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مسوولان دانشگاه علوم پزشکی کرمان و خانواده های دانشجویان این دانشگاه، نظاره گر جشن دانش آموختگی 950 نفر از فرزندان و دانشجویان شان بودند.

وی اضافه کرد: این دانشگاه امروز جزو 10 دانشگاه علوم پزشکی برتر کشور است و در حال حاضر بیش از 5 هزار دانشجو در بیش از 155 رشته در مقاطع مختلف تحصیلی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان نمود: حضور دانشگاه علوم پزشکی کرمان در همایش های بین المللی و موفقیت های کسب شده در چند سال گذشته نشان از صندلی بالای علمی این دانشگاه است.

ملک پور افشار خطاب به دانشجویان گفت: دانش آموختگی شروع دوره جدیدی است که شما عزیزان باید خدمتی را به مردم ارائه دهید. همچنین به دانشجویان توصیه کرد که اخلاق حرفه ای را نباید فراموش کنید.

حمید رضا رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از زحمات و کوشش های افرادی که زمینه رشد و بالندگی دانشجویان را فراهم می نمایند قدردانی می کنم.

وی اضافه کرد: امیدوارم با خاطره خوبی از سال هایی که تحصیل کردید، فارغ التحصیل شده باشید.

رشیدی نژاد بیان نمود: اگر چه دوره تحصیل با سختی و مشقت های زیادی همراه است، اما در این دوران بهترین خاطرات ماندگار می گردد.

وی با توصیه به دانشجویان دانش آموخته که باید همیشه به فکر رشد علمی خود باشند، توضیح داد: سعی کنید همت بلند آموزشی و پژوهشی را در خود بپرورانید تا رشد علمی پیدا کنید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان خطاب به دانشجویان بیان نمود: رعایت اخلاق حرفه ای جزو اصولی باید باشد که شما می بایست در پیش رویتان قرار دهید.

لازم به ذکر است در این مراسم از چهار نفر از برگزیدگان المپیاد علمی دانشگاه در سال گذشته قدردانی شد و انتها بخش این مراسم سوگند نامه دانش آموختگی بود که دانشجویان سوگند نامه را همراه با دکتر شهریار دبیری عضو هیات علمی دانشگاه قرائت کردند.

س

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4244

به "برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان علوم پزشکی کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان علوم پزشکی کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید