برگزاری اردوی تیم های ملی کشتی با وجود هشدارهای جدی درخصوص کرونا

به گزارش کنفرانس هکا، با وجود شیوع ویروس کرونا اردوی تیم های ملی کشتی از هفته آینده برگزار خواهد شد.

برگزاری اردوی تیم های ملی کشتی با وجود هشدارهای جدی درخصوص کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، با فراگیر شدن شیوع ویروس کرونا در ایران و پس از صدور اطلاعیه ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در ورزش برای حفظ سلامت ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش و همچنین علاقه مندان و تماشاگران تمام مسابقات ورزشی کشوری و همه تجمعات لغو شد اما در همین روزهای حساس خبر برگزاری اردوی تیم های ملی کشتی از هفته آینده جای تعجب و سوال را بوجود آورد که ضرورت این اردو چیست؟ آن هم در رشته ای مثل کشتی که دو حریف باید با یکدیگر تن به تن شوند و احتمال واگیر به مراتب از رشته های دیگر بالاتر است.

از طرفی وقتی مسابقات گزینشی المپیک قاره آسیا در قرقیزستان که قرار بود 8 فرودین ماه برگزار شود لغو شده و هنوز تاریخ و مکان جدید تعیین نیست این سوال مطرح می شود چرا با وجود هشدار های جدی وزارت بهداشت و توصیه های مکرر پزشکان که از هر گونه تجمع باید جلوگیری شود فدراسیون کشتی اصرار به برگزاری اردو در این شرایط دارد؟

بر همین اساس و برای پاسخ برخی سوالات و دلایل برگزاری اردوی تیم های ملی کشتی از هفته آینده حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اولاً ما برای برگزاری این اردو از وزارت ورزش مجوز گرفتیم و دوماً اردو در شرایط کاملاً قرنطینه برگزار خواهد شد.

قهرمان جهان با بیان اینکه دستور العمل ویژه ای برای این اردو تدوین شده تاکید کرد: برای آغاز این اردو هماهنگی های لازم با فدراسیون پزشکی ورزشی اجرا شده تا کشتی گیران در صحت و سلامت کامل وارد اردو شوند و آزاد و فرنگی کاران تحت شرایط شدید نظارتی و قرنطینه در خانه کشتی تمرینات خود را دنبال خواهند کرد و به هیچ عنوان حق خروج از اردو را نخواهند داشت.

رنگرز با اشاره به اینکه تمام تلاش فدراسیون حفظ سلامت کشتی گیران است اعلام کرد: درست است که رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا لغو شده اما از آنجا که هیچ چیز هنوز تعیین نیست و ما زمان زیادی تا المپیک توکیو نداریم اگر آزاد و فرنگی کاران در این شرایط به شهرهای خود بروند به طور حتم امکانات لازم برای ادامه تمرین را نخواهند داشت، ضمن آنکه احتمال قرار دریافت در معرض ابتلا به ویروس کرونا هم شدیدتر خواهد بود به همین منظور این سرمایه ها با حمایت و نظارت فدراسیون کشتی در سلامت کامل تمرینات خود را در خانه کشتی دنبال خواهند کرد و امیدواریم با همدلی و اتحاد شاهد موفقیت کشتی در میادین پیش رو باشیم.

  • لیگ برتر تا سرانجام اسفند تعطیل شد | آغاز دوباره لیگ های فوتبال

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

طفره: طفره: تارنمای خبری تحلیلی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9024

به "برگزاری اردوی تیم های ملی کشتی با وجود هشدارهای جدی درخصوص کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اردوی تیم های ملی کشتی با وجود هشدارهای جدی درخصوص کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید