افتخار است با سرمربی ایرانی در المپیک باشیم، انتظارات تعیین گردد

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، نشست یک روزه هم اندیشی پیشکسوتان، مربیان، کارشناسان و اصحاب رسانه از ساعت 9 امروز (دوشنبه) به ریاست محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در سالن استاد فارسی آموزشگاه ملی المپیک و پارالمپیک شروع شد.

افتخار است با سرمربی ایرانی در المپیک باشیم، انتظارات تعیین گردد

استفاده از نظرات کارشناسان این رشته ورزشی برای اهداف بلندمدت والیبال و معین شاخصه های انتخاب مربیان تیم ملی در رده های مختلف سنی، از جمله اهداف این همایش بود. برای حضور در این همایش که نخستین هم اندیشی کلان برای والیبال کشور محسوب می گردد، از بیش از 70 کارشناس، پیشکسوت، مربی و نماینده رسانه دعوت شده است.

محمدرضا داورزنی در ابتدای این نشست با مطرح کردن این پرسش که از تیم ملی در آینده چه انتظاراتی داریم، گفت: هدف برگزاری نشست های هم اندیشی، برآورده کردن انتظارات مردم از تیم ملی و والیبال ایران است و باید با استفاده از ظرفیت خانواده والیبال به ارتقای صندلی جهانی این رشته ورزشی یاری کنیم.

وی با تاکید بر این که افتخارات والیبال از زحمات همه عزیزان و خانواده عظیم والیبال به دست آمده است، توضیح داد: همه اعضای این خانواده عظیم برای دستیابی به اهداف مهم این رشته ورزشی نگران هستند و اینگونه نشست ها، جهت رفع کردن این نگرانی ها برگزار می گردد.

داورزنی با یادآوری این که والیبال ایران در رده های سنی نوجوانان و جوانان قهرمانی کسب نموده و در عظیمسالان نیز در جمع هشت تیم برتر جهان نهاده شده است، گفت: باید با برنامه ریزی بهتر و استفاده از توانایی خانواده این رشته ورزشی، به تثبیت و ارتقای این صندلی یاری کنیم.

وی تاکید نمود: این نشست برای نخستین بار در این سطح برگزار می گردد و امیدوارم یاریی برای معین شاخصه های انتخاب سرمربی تیم ملی داشته باشد؛ هر چند که شرایط ایران و جهان از نظر بحران ویروس کرونا، به گونه ای است هنوز تکلیف برگزاری مسابقات 2020 تعیین نیست.

رئیس فدراسیون والیبال یادآور شد: برنامه پیشنهادی کنفدراسیون والیبال آسیا برای مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان این رشته در قاره آسیا تدوین شده اما هنوز برگزاری آن ها نیز قطعی نیست.

وی ادامه داد: از سوی دیگر پیش بینی شده است که لیگ های ملی کشورها زودتر آغاز گردد تا در آوریل به انتها برسد تا تیم های ملی فرصت مناسب برای آماده سازی المپیک توکیو داشته باشند.

داورزنی تاکید نمود: باید تعیین گردد که برای آینده والیبال کشور از چه راهکارهایی و چه ظرفیت های می توانیم استفاده کنیم و یا این که از تیم ملی چه انتظاراتی داریم؟

داورزنی در پاسخ به صحبت های خبرنگاران و انتخاب مربی ایرانی یا خارجی برای تیم ملی گفت: دوستانی که در چندین سال گذشته با بنده کار نموده اند، می دانند که برای من مربی داخلی و خارجی فرقی نمی نموده و نمی کند. هر آنچه که مربیان ما می خواستند به جز مسائل ارزی، فدراسیون حمایت می کرد تا انتظارات برآورده گردد. باید انتظارات تنظیم شوند تا متناسب با واقعیت های موجود باشد. فدراسیون باید آرمان داشته باشد، اما باید شرایط موجود را هم در نظر داشت. من معتقد هستم که می توانیم در المپیک بین چهار تیم برتر باشیم، اما شاید به دلیل بعضی اتفاقاتی که رخ می دهد این موضوع عملی نگردد.

وی ادامه داد: اگر موضوعات مختلف همچون بازیکن سالاری را درست اداره نکنیم به مشکل خواهیم خورد. الان هم من معتقدم که اگر مدیریت درست داشته باشیم، موفقیت در المپیک دور از دسترس نیست. افتخار من است که با کادری کاملاً ایرانی در المپیک باشیم، اما باید انتظارات را ببینیم، واقعیت موجود را بسنجیم و نهایتاً با یک جمع بندی درست تصمیم به جا بگیریم. کرونا یک فرصت ایجاد کرد تا بتوانیم شرایط مناسب تری را برای موفقیت در المپیک فراهم کنیم، اما منکر این هم نیستم که همه ورزش جهان تحت تأثیر این بیماری نهاده شد.

وبلاگ پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

کالارنا: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 10393

به "افتخار است با سرمربی ایرانی در المپیک باشیم، انتظارات تعیین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتخار است با سرمربی ایرانی در المپیک باشیم، انتظارات تعیین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید