برندسازی مناسب محصولات اولین گام برای تشویق مردم به خرید کالای ایرانی

به گزارش کنفرانس هکا، رئیس مرکز ساخت داخل ماشین آلات و تجهیزات گفت: اولین گام برای تشویق مردم به خرید کالای ایرانی برندسازی مناسب محصولات است.

برندسازی مناسب محصولات اولین گام برای تشویق مردم به خرید کالای ایرانی

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، محمدمهدی هادوی رئیس مرکز ساخت داخل ماشین آلات و تجهیزات امروز در دومین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت پتروشیمی گفت: در این برهه باید تمرکزمان بیش از گذشته به استفاده از توان داخلی باشد.ما باید بتوانیم ظرفیت های داخلی تولید پایدار در کشور را توسعه دهیم. همچنین باید بتوانیم به صورت هدفمند از ظرفیت کشورهای دیگر در حوزه های فناوری و تولیدی نیز استفاده کنیم.

وی اضافه نمود: ما برای برنامه ریزی برای ساخت داخل ابتدا باید چارچوب ها و اصول کلی را تعریف کنیم. قانون استفاده حداکثری از توان داخلی ما را موظف به حمایت از کالای ایرانی میکند.

هادوی ادامه داد: اولین گام برای تشویق مردم به خرید کالای ایرانی برندسازی مناسب محصولات است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8193

به "برندسازی مناسب محصولات اولین گام برای تشویق مردم به خرید کالای ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندسازی مناسب محصولات اولین گام برای تشویق مردم به خرید کالای ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید