آنالیز مسائل فاضلاب و آب های سطی شهر بستان

به گزارش کنفرانس هکا، جمعی از مسئولان شهر بستان، مسائل فاضلاب و آب های سطی این شهر را آنالیز کردند.

آنالیز مسائل فاضلاب و آب های سطی شهر بستان

به گزارش خبرنگار از در بازدید میدانی و نشستی در محل بخشداری بستان با حضور حبیب عفری؛ سرپرست بخشداری بستان، جمیل عبداللهی سعیدی؛ سرپرست شهرداری بستان و عدنان سیاحی؛ رئیس اداره آبفای بستان مسائل شبکه فاضلاب و آب های سطحی شهر بستان مورد بحث و آنالیز و راه چاره های لازم جهت رفع کردن این مسائل اتخاذ و در دست اجرا نهاده شد.

در این جلسه حبیب عفری، سرپرست بخشداری بستان با ابراز نارضایتی از وضعیت شبکه فاضلاب و آب های سطحی موجود و مسائل ناشی از آن که سلامت شهروندان را تهدید می نماید خواهان همکاری و تعامل تنگاتنگ آبفا و شهرداری در جهت رفع کردن این مسائل در کوتاه ترین زمان ممکن شد.

عدنان سیاحی، رئیس اداره آبفای بستان گفت: حجم روان آب های ناشی از نشتی آب رودخانه به شهر بسیار بالا است که شبکه فاضلاب شهر ظرفیت دفع آن را ندارد و این اداره تمام امکانات و توان خود با همکاری شهرداری بستان در حال رفع کردن این مشکل است.

همچنین در این جلسه جمیل عبدالهی سعیدی؛ سرپرست شهرداری بستان بیان داشت: معابر شهر بستان با توجه به نشتی آب رودخانه و افزایش روان آب ها ناشی از آن اکثر معابر عمومی شهر با آبگرفتگی روبرو شده و این موضوع موجبات نارضایتی شهروندان شده که این شهرداری با نصب پمپ در 3 نقطه از شهر در حال دفع این آب ها است.

گ

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1970

به "آنالیز مسائل فاضلاب و آب های سطی شهر بستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مسائل فاضلاب و آب های سطی شهر بستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید