برد می خواهید یا باخت؟ ، تمام قد از تیم ایران حمایت کنید

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال در گروه ایران به میزبانی ارومیه در سالن غدیر برگزار خواهد شد. تیم ملی این هفته با تیم های کانادا، لهستان و روسیه همگروه است.

برد می خواهید یا باخت؟ ، تمام قد از تیم ایران حمایت کنید

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی در نشست خبری در ارومیه حضور در مهد والیبال ایران شهر ارومیه را موجب افتخار و خوشحالی بیان کرد و گفت: بازی های سختی در پیش داریم و از تمامی طرفداران خود می خواهیم تمام قد از تیم شایسته ایران که تا بدین جای کار کارنامه موفقی داشته حمایت نمایند.

ایگور کولاکوویچ در پاسخ به این سوال که چرا از همه ظرفیت والیبال ایران در مسابقات لیگ ملت ها استفاده نمی نماید؟ گفت: در پنج بازی از شش مسابقه پیروز شده ایم و هدف ما پیروزی در مسابقات است، سطح تمامی بازیکنان ما به یک اندازه نیست، به عنوان سرمربی صربستان افتخارات زیادی کسب کردم و می خواهم این کار را در ایران هم انجام بدهم.

وی اضافه نمود: انتظار بازی های سختی داریم زیرا حریفان ما در میان 6 تیم بالای جدول هستند که کار ما را بسیار سخت می نماید؛ برای پیروزی در همه مسابقات می جنگنیم و می خواهیم به مرحله نهایی رقابت ها صعود کنیم.

کولاکوویچ در پاسخ به این سوال که آیا بیشتر شدن تعداد بازیکنان لژیونر ایران در بهتر شدن عملکرد تیم ملی در هفته های شروعین لیگ ملت ها تاثیرگذار بوده است؟ گفت: خیلی از بازیکنان تازه مسابقات باشگاهی خود را به سرانجام برده اند و اینکه مصدوم هم نشده اند.

وی ادامه داد: این روش مربیگری من است نه شما. این مربی است که باید تصمیم بگیرد، اگر کسی می تواند کار را بهتر انجام بدهد، این پست را تحویل بگیرد؛ انتظار من این است که همه جامعه والیبال ایران و رسانه ها از تیم ملی حمایت نمایند. من این کشور را دوست دارم ولی شما باید بیشتر از من کشورتان را دوست داشته باشید.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر بخواهید به بازیکنان جوان میدان بدهید، باید به آنان بگویید که برد مهم نیست و شما برای کسب تجربه بازی می کنید. پارسال در ترکیب اصلی خودمان از مرتضی شریفی استفاده می کردیم اما حالا این بازیکن در سطح مورد نظر ما نیست. هیچ مسابقه محبت آمیز ای پیش از شروع لیگ ملت ها نداشتیم. بعضی بازیکنان در ترکیب اصلی هستند اما بعضی دیگر برای رسیدن به ترکیب اصلی جنگیده اند مثل علی شفیعی، علی اصغر مجرد و پوریا فیاضی. نمی دانم بالاخره از من انتظار برد دارید یا تغییر دادن ترکیب تیم. من به همه بازیکنان احترام می گذارم و از آنان استفاده می کنم ولی من هستم که باید تشخیص دهم چه کسی بازی کند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که این تیم چقدر شانس صعود به المپیک دارد؟ گفت: برای رسیدن به این هدف می جنگیم ولی از الان نمی گردد به قطعیت گفت. ایران بازی های بین المللی سخت زیادی ندارد. می خواهیم در لیگ ملت ها کیفیت کار خود را بالا ببریم تا برای انتخابی المپیک آماده شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که آیا اجازه حضور محمدرضا حضرت پور و مرتضی شریفی در مسابقات جوانان دنیا را می دهد؟ گفت: اولویت ما تیم ملی بزرگسالان است و به این بازیکنان نیز احتیاج دارم. تقویم مسابقات تیم های جوانان و بزرگسالان بسیار نزدیک است. سعی می کنیم بهترین تصمیم را بگیریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در واکنش به بعضی نقدها از عملکردش گفت: من ایران را دوست دارم اما انتظار دارم شما بیشتر از من کشورتان را دوست داشته باشید و از تیم ملی حمایت کنید.

تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت های والیبال به میزبانی ارومیه به مصاف کانادا، لهستان و روسیه می رود و نشست خبری مسابقات این هفته از ساعت 20:30 پنجشنبه در سالن غدیر برگزار گردید.

قرار بود این نشست فقط با حضور سرمربیان چهار تیم برگزار گردد اما کاپیتان های سه تیم روسیه، لهستان و کانادا نیز در محل نشست حضور یافتند که ظاهراً این موضوع به دلیل اعلام نشدن مسئله به تیم های میهمان بود.

این مسئله باعث اعتراض سرمربی لهستان شد زیرا معتقد بود این ناهماهنگی منجر به خستگی بازیکنانش، یک شب پیش از مسابقه می گردد.

پارمیس: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای پارمیس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 3678

به "برد می خواهید یا باخت؟ ، تمام قد از تیم ایران حمایت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد می خواهید یا باخت؟ ، تمام قد از تیم ایران حمایت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید