بازی Star Wars Outlaws شهریور ماه عرضه می گردد؛ تریلر داستانی نو آن را دیدن کنید

به گزارش کنفرانس هکا، کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) و استودیوی مسیو اینترتینمنت (Massive Entertainment) به تازگی اعلام نموده اند که Star Wars Outlaws در شهریور ماه روی کنسول ها و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

بازی Star Wars Outlaws شهریور ماه عرضه می گردد؛ تریلر داستانی نو آن را دیدن کنید

این بازی دنیا باز مورد انتظار از سال 2021، زمانی که یوبی سافت و دیزنی بر سر این پروژه به توافق رسیدند و دقیقا زمانی که قرارداد انحصاری ده ساله الکترونیک آرتز (Electronic Arts) برای ساخت بازی های جنگ ستارگان رو به سرانجام بود، در دست ساخت است و به طور رسمی در ژوئن 2023 رونمایی شد. این اثر اولین بازی دنیا باز جنگ ستارگان است که بین رویدادهای فیلم های The Empire Strikes Back و Return of the Jedi اتفاق می افتد. شما در نقش شخصیت شروری به نام کی وس (Kay Vess) که در پی آزادی و آغاز یک زندگی تازه است، سیارات متمایز را در سراسر کهکشان کاوش خواهید کرد و ماجراجویی هایی متفاوت را تجربه می کنید.

لازم به ذکر است که در کنار تعیین شدن تاریخ انتشار بازی و تریلر داستانی تازه، مصاحبه ای با کارگردان روایت بازی، نوید خاوری، اجرا شده است. خاوری ابتدا در خصوص یکی از شخصیت های نمایش داده شده در تریلر با نام اسلیرو (Sliro) و ارتباطش با کی وس می گوید:

در صحنه ابتدایی تریلر، اسلیرو اعضای چندین سندیکا را گرد هم آورده است. خاوری در خصوص علت این دیدار گفت:

او در خصوص سندیکاها اعلام کرد:

در حین بازی به عنوان کی، بازیکنان به طرق مختلف می توانند با سندیکاها تعامل داشته باشند. خاوری در این مورد می گوید:

جالب است بدانید که کی در تریلر با Jabba the Hutt روبرو می گردد. خاوری در خصوص اینکه آیا کی می تواند برای او کار کند یا خیر گفت:

زرک بش و کلن آشیگا سندیکا های تازهی هستند. خاوری در ادامه از توانایی ایجاد سندیکا های تازه در کهکشان جنگ ستارگان می گوید:

خاوری در خصوص شخصیت ویل و غارث ثروت اسلیرو به وسیله کی برای خرید آزادی اش اعلام کرد:

خاوری در نهایت در رابطه با معنای آزادی برای کی گفت:

لازم به ذکر است که در کنار نسخه استاندارد بازی، نسخه های طلایی و آلتیمیت نیز در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت. نسخه طلایی 109.99 دلاری شامل بازی، سیزن پس و سه روز دسترسی زودهنگام به بازی خواهد بود و نسخه 129.99 دلاری آلتیمیت در کنار محتوای نسخه طلایی، از باندل های Rogue Infiltrator و Sabacc Shark و آرت بوک دیجیتال بهره خواهد بود. پیش خرید هر نسخه بسته Kessel Runner که شامل آیتم های تزئینی است را در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

بازی Star Wars Outlaws در تاریخ 30 آگوست (9 شهریور) امسال با قیمت 69.99 دلار برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 فروردین 1403 بروزرسانی: 25 فروردین 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 16713

به "بازی Star Wars Outlaws شهریور ماه عرضه می گردد؛ تریلر داستانی نو آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Star Wars Outlaws شهریور ماه عرضه می گردد؛ تریلر داستانی نو آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید