بازی PUBG ماه آینده برای پلی استیشن 4 منتشر می گردد

به گزارش کنفرانس هکا، تقریبا یکسال از انتشار بازی PlayerUnknowns Battlegrounds روی ایکس باکس وان می گذرد. با اینکه در این مدت PUBG در انحصار کنسول مایکروسافت بود، اما مسائل متعدد بازی در روز اول انتشار، تجربه آن را به کام هواداران تلخ کرد. این مسائل در طول ماه های آینده رفع شدند و به نظر می رسد که بازی کننده های ایکس باکس وان بازی PUBG در واقع بیشتر مشغول تست آن بوده اند. به نظر می رسد که قرارداد مایکروسافت و استودیوی سازنده بازی PUBG رو به خاتمه است و به زودی این بازی را روی کنسول رقیب ایکس باکس هم خواهیم دید.

بازی PUBG ماه آینده برای پلی استیشن 4 منتشر می گردد

طبق شایعات، بازی PUBG اوایل ماه دسامبر روی پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. چند روز قبل، یکی از فروم ResetEra تعدادی از تصاویر و آیکون های اصلی بازی را در سرورهای سونی پیدا نموده بود. پس از این اتفاق هم دنیل احمد، تحلیل گر مشهور صنعت بازی، خبر از انتشار این اثر برای پلی استیشن4 داد. وب سایت یوروگیمر هم در نهایت مهر تاییدی بر تمام این شایعات زد و این خبر را به صورت کامل تایید کرد.

اگر اخبار بازی را دنبال نموده باشید حتما می دانید که در ماه سپتامبر سیستم رده بندی کره جنوبی نسخه پلی استیشن4 بازی را لیست نموده بود. با اینکه هنوز هیچ چیزی به صورت رسمی از سوی سازندگان تایید نشده، اما باید این موضوع را تمام شده دانست؛ طبیعتا منتشر نکردن یکی از بزرگ ترین بازی های چند سال اخیر صنعت گیم روی کنسولی مثل پلی استیشن 4، حداقل از نظر مالی، تصمیم چندان عاقلانه ای نیست.

در خبری دیگر از پابجی باید بگوییم که به زودی لباس های جوکر و هارلی کویین به بازی اضافه می شوند. فورت نایت، که همگی آن را به عنوان رقیب دسته اول پابجی می شناسیم، اخیرا در همکاری ای با مارول شخصیت معروف تانوس را برای مدتی محدودی در اختیار کاربرانش قرار داده بود. از این رو سازندگان PUBG هم برای اینکه از قافله عقب نمانند و حرفی برای گفتن داشته باشند به سراغ دنیای سینمایی دی سی رفته اند.

منبع: یوروگیمر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1207

به "بازی PUBG ماه آینده برای پلی استیشن 4 منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی PUBG ماه آینده برای پلی استیشن 4 منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید