بازی Death Stranding 2: On the Beach در سال 2025 عرضه می گردد؛ تریلر فوق العاده آن را ببینید

به گزارش کنفرانس هکا، شرکت تفریح های تعاملی سونی و استودیو کوجیما پروداکشنز در اواخر رویداد State of Play شب گذشته پلی استیشن از تریلر طولانی و نفسگیر 10 دقیقه ای بازی دث استرندینگ 2 که با نام کامل Death Stranding 2: On the Beach معرفی شده است، رونمایی کردند و تاریخ حدودی عرضه این بازی را هم اعلام کردند.

بازی Death Stranding 2: On the Beach در سال 2025 عرضه می گردد؛ تریلر فوق العاده آن را ببینید

بازی دث استرندینگ 2: در ساحل اولین بار در جریان رویداد گیم اواردز 2022 معرفی گردید اما پس از آن خبر نوی از آن به گوش نرسید تا اینکه در مراسم دیشب کوجیما با تریلر تازه ای که به نظر مدت ها روی ویرایش آن کار نموده است، نمایی تازه از دنباله بازی دث استرندینگ و دنیای سورئالش به ما داد.

تریلر نو بازی دث استرندینگ 2 بخش دیگری از دستپخت کوجیما در این بازی و فکر خاصش را نشان می دهد همان طور که احتمالاً انتظار دارید، بسیار ابهام برانگیز است و شما را وادار می نماید که بارها آن را دیدن کنید و درباره آن تئوری های مختلفی بدهید. این تریلر طولانی شامل میان پرده های مختلفی است که تا حدی شرایط دنیا بازی دث استرندینگ 2 را به شما توضیح می دهند و البته لحظه هایی هم از گیم پلی در آن وجود دارد. بعلاوه نبردی نسبتاً حماسی هم در جریان آن نشان داده می گردد که نمی خواهم با توصیفش برای شما حس دیدنش را برایتان خراب کنم. علاوه بر این ها، بازی از نظر فنی و گرافیک هم بسیار عالی به نظر می رسد و یکی از برترین چیزهایی است که میان بازی های نسل نهمی دیده ایم.

بعلاوه برای اولین بار حضور ال فانینگ (Elle Fanning)، بازیگر مطرح هالیوودی، در بازی دث استرندینگ 2 را می بینیم. با توجه به توییت ها و عکس هایی که در گذشته منتشر شده بود، بسیاری از هواداران حدس نموده بودند که ال فانینگ در یکی از بازی های کوجیما حضور دارد اما این ابهام وجود داشت که حضور او در کدام یک از پروژه های کوجیما خواهد بود.

در حالی که بعضی امید داشتند که این بازی در سال 2024 عرضه گردد، تاریخ عرضه بازی دث استرندینگ 2 برای سال 2025 معین شده است و حداقل بیش از یک سال با عرضه آن فاصله داریم. در توضیحات رسمی برای این بازی نوشته شده است:

البته، این تنها سورپرایز کوجیما در State of Play دیشب نبود، او در انتهای مراسم به روی صحنه آمد و اظهار داشت که می خواهد بعد از دث استرندینگ 2 با همکاری سونی دوباره یک بازی اکشن مخفی کاری نو بسازد.

شما می توانید تصاویر و تریلر فوق العاده بازی دث استرندینگ را از پایین مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 بهمن 1402 بروزرسانی: 12 بهمن 1402 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 14767

به "بازی Death Stranding 2: On the Beach در سال 2025 عرضه می گردد؛ تریلر فوق العاده آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Death Stranding 2: On the Beach در سال 2025 عرضه می گردد؛ تریلر فوق العاده آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید