بازی های مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 لغو شد

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز جمعه جلسه ای را با حضور کشورهای ایران، عراق و قطر در شهر دوحه برگزار کردند تا درباره بازی های ملی در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا تصمیم گیری شود.

بازی های مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 لغو شد

عصر امروز سایت INA عراق نوشت: کنندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز جمعه لغو تاریخ های قبلی برگزاری دور دوم انتخابی جام جهانی را به خاطر ویروس کرونا اعلام کردند. تلاش برای مشخص زمان جدید با نشست هفته آینده (فردا شنبه) در امارات ادامه خواهد داشت.

این سایت همچنین به نقل از کننده AFC نوشت: این تعویق به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم گسترش می یابد.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که تیم ملی فوتبال ایران روزهای هفتم و دوازدهم فروردین باید طبق برنامه به مصاف هنگ کنگ و کامبوج برود. ایران شرایط مناسبی در جدول گروه سوم ندارد و با 6 امتیاز بعد از عراق و بحرین در رده سوم قرار گرفته است.

صبح امروز ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال ایران هم اعلام کرده بود که بازی با هنگ کنگ و کامبوج قطعا به تعویق می افتد و مسابقات تیم ملی ایران احتمالا شهریورماه برگزار می شود.

به گفته این مقام مسئول، درخواست ایران از AFC این بوده که ترتیب مسابقات تیم ملی در صورت تعویق مسابقات به هم نخورد. یعنی ایران به ترتیب با هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و سپس عراق دیدار داشته باشد.

کنندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است فردا هم نشستی با کشورهای امارات، عربستان و ازبکستان در شهر دبی برگزار و تصمیم نهایی خود را به صورت رسمی اعلام کنند.

رپورتاژ رایگان: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

روسیه: روسیه: سفر به کشور پهناور تزارها، مسکو، سن پطرزبورگ، سوچی و کازان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9060

به "بازی های مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید