بازسازی پرسونا 1 و 2 در دست ساخت است

به گزارش کنفرانس هکا، طبق جدیدترین شایعات منتشر شده، به نظر می رسد که بازسازی نسخه های اول و دوم سری پرسونا در دست توسعه هستند.

بازسازی پرسونا 1 و 2 در دست ساخت است

فردی که در توییتر این مورد را بیان نموده، در ماه های اخیر اطلاعاتی را در خصوص این سری نقش آفرینی در اختیار هواداران قرار داده و به پروژه های فعلی در حال توسعه در توسعه دهنده ژاپنی سری یعنی کمپانی اتلوس (Atlus) پرداخته است. او وجود پرسونا 3 ریلود و Persona 5 Tactica را قبل از معرفی آن ها در نمایشگاه بازی های ایکس باکس به همراه ارائه اطلاعاتی در خصوص پرسونا 6 تایید نموده بود.

حال او که در توییتر با نام مستعار Midori شناخته می گردد، اخیرا در کنار یک بازسازی احتمالی از پرسونا 4، اعلام نموده که اتلوس بعلاوه در پی آوردن دو بازی اول به کنسول های مدرن برای اولین بار است. او بیان نموده که این شرکت از اینکه هواداران چقدر برای این بازسازی ها هیجان زده هستند، مطلع است و بنابراین آن ها را در آینده عرضه خواهد نمود.

البته در حال حاضر معین نیست که آیا این موارد گرفته شده به صورت ریمستر خواهند بود یا ریمیک هایی که تجربیات مدرن تری را فراهم خواهند کرد. میدوری نیز برای شفاف سازی در خصوص اینکه آیا منظور او ریمیک یا ریمستر است، وارد عمل شد و گفت که فعلا می توان گفت که آن هایی نسخه هایی به روز شده برای کنسول های نو هستند و ممکن است تنها در مراحل اولیه خود باشند.

لازم به ذکر است که ماه گذشته، او بعلاوه ادعا کرد که پرسونا 6 برای پلتفرم های متعدد از جمله ایکس باکس و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. البته پروژه های گفته شده به این زودی ها منتشر نخواهند شد چرا که تمرکز اصلی اتلوس در حال حاضر روی بازی بعدی خود یعنی Metaphor: ReFantazio است که در اواخر سال جاری عرضه خواهد شد. این بازی از نظر گیم پلی از سبک پرسونا، از جمله هیولاهای احضار شده و پیوندهای اجتماعی استفاده می نماید و آن ها را در یک محیط فانتزی قرار می دهد. البته این بازی راه زیادی دارد تا به موفقیت و محبوبیت پرسونا برسد و در در پاییز 2024 میلادی برای پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 فروردین 1403 بروزرسانی: 30 فروردین 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 16812

به "بازسازی پرسونا 1 و 2 در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی پرسونا 1 و 2 در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید