بازدید مدیرکل دفتر عملکرد و بازرسی سازمان میراث فرهنگی از موزه منطقه ای خلیج فارس

به گزارش کنفرانس هکا، مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخ گویی به شکایات سازمان میراث فرهنگی کشور از موزه منطقه ای خلیج فارس در بوشهر بازدید کرد.

بازدید مدیرکل دفتر عملکرد و بازرسی سازمان میراث فرهنگی از موزه منطقه ای خلیج فارس

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، سید رحمت الله رئوف حنان مدیرکل بازرسی سازمان میراث فرهنگی کشور با همراهی نصرالله ابراهیمی معاون میراث فرهنگی استان بوشهر از پروژه در حال احداث موزه منطقه ایی خلیج فارس بوشهر بازدید کردند.

در این بازدید رئوف حنان با ابراز خرسندی از وضعیت پروژه، ساخت این موزه را یکی از مهمترین پروژه های استان دانست و گفت: استان بوشهر با توجه به تاریخ کهنی که دارد نیازمند چنین موزه ایی است تا بتواند تاریخ خود را بهتر و متمرکز به نمایش بگذارد.

او ادامه داد: فرهنگ و تمدن ایران و حفاظت از آن یکی از وظایف مهم سازمان است و ما باید تمام توان خود را بکار بگیریم که فرهنگ و تاریخ و معماری بومی را به مردم نشان دهیم و برای آیندگان به ارث بگذاریم تا نسل های بعد از ما نیز گذشته را بهتر بشناسند، چراکه تاریخ درس عبرت است.

نصرالله ابراهیمی معاون میراث فرهنگی بوشهر نیز با توضیحاتی درباره این پروژه گفت: این یکی از موزه های فاخر جنوب کشور خواهد بود که سعی شده است از فناوری های نوین روز دنیا در نمایش اشیا استفاده شود.

ابراهیمی همچنین از وضعیت روند پروژه گفت: این پروژه مراحل پایانی عملیات ساختمانی خود را طی می کند و در حال تامین اعتبار برای خرید تجهیزات هستیم تلاش می کنیم این پروژه را بهمن ماه افتتاح و به بهره برداری برسانیم.

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kalarena.com: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4887

به "بازدید مدیرکل دفتر عملکرد و بازرسی سازمان میراث فرهنگی از موزه منطقه ای خلیج فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرکل دفتر عملکرد و بازرسی سازمان میراث فرهنگی از موزه منطقه ای خلیج فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید