بازدیدهای نظارتی از اماکن اقامتی و پذیرایی ایلام شروع شد

به گزارش کنفرانس هکا، معاون گردشگری ایلام از شروع بازدیدهای نظارتی از اماکن اقامتی و پذیرایی این استان در آستانه نوروز 98 اطلاع داد.

بازدیدهای نظارتی از اماکن اقامتی و پذیرایی ایلام شروع شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام، جوریه کلانتری معاون گردشگری استان با اعلام این خبر اظهار کرد: کمیته نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی این استان ویژه نوروز 98 متشکل از تیم های بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات و اداره اماکن استان ایلام تشکیل شده است.

او اضافه نمود: اعضای این کمیته با هدف بهبود سطح کیفیت خدمات دهی به مسافران و گردشگران نوروزی به صورت مشترک از هتل ها، مهمانپذیرها، زائرسراها، خانه های مسافر و مجتمع های بین راهی بازدید می نمایند.

معاون گردشگری ایلام گفت: همچنین تا خاتمه تعطیلات نوروز 98 ، نظارت های مستمر بر کیفیت و نرخ خدمات و صنوف مختلف از جمله مراکز اقامتی، پذیرایی بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی انجام می گردد.

کلانتری تاکید نمود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، گران فروشی و دیگر موارد تخلف ابتدا اخطارهای لازم داده می گردد و در صورت عدم برطرف مشکل نسبت به پلمپ واحدهای متخلف اقدام می گردد.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1697

به "بازدیدهای نظارتی از اماکن اقامتی و پذیرایی ایلام شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدیدهای نظارتی از اماکن اقامتی و پذیرایی ایلام شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید