بازتاب شکایت ویلموتس از فوتبال ایران در رسانه چینی

به گزارش کنفرانس هکا، رسانه چینی، شکایت مارک ویلموتس بلژیکی از فدراسیون فوتبال ایران را بازتاب داد.

بازتاب شکایت ویلموتس از فوتبال ایران در رسانه چینی

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مارک ویلموتس بلژیکی، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که به دلیل بعضی مسائل از تیم ملی کشورمان جدا شد، برای دریافت مطالباتش به فیفا شکایت نموده و خواهان غرامت 6 میلیون یورویی شده است.

او امروز در گفت و گویی گفت: پس از اینکه 15 نوامبر سال گذشته از تیم ملی فوتبال ایران جدا شدم از آن ها بابت مطالبتم به فیفا شکایت کردم و اکنون منتظر حکم این پرونده هستم.

این رسانه در ادامه گزارشش نوشت: قرار بود ویلموتس، تیم ملی ایران را برای ششمین بار به جام دنیای ببرد، اما پس از 6 بازی از این تیم جدا شد و خواهان دریافت غرامت شده است. تیم ملی ایران در مقدماتی جام دنیای 2022 با تیم های عراق، بحرین، کامبوج و هنگ کنگ همگروه است و باید در مهر و آبان به مصاف حریفان برود.

رسانه چینی در سرانجام مصاحبه ای از مهدی محمد نبی منتشر کرد و نوشت: ویلموتس شکایتی را به فیفا ارائه داده است تا بتواند غرامت را کامل دریافت کند، اما ما نباید به خاطر عدم مسئولیتش به او پول بدهیم. او کار خود را نیمه تمام رها کرد.

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

طفره: طفره: تارنمای خبری تحلیلی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 10596

به "بازتاب شکایت ویلموتس از فوتبال ایران در رسانه چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب شکایت ویلموتس از فوتبال ایران در رسانه چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید