ایرلاین های آسیایی در صدر تازه ترین رنکینگ ایرلاین های دنیا

به گزارش کنفرانس هکا، هواپیمایی امارات برای چهارمین بار بعنوان بهترین ایرلاین شناخته شد

شرکت هواپیمایی امارات برنده جایزه بهترین خط هوایی دنیا Skytrax شد ، این انتخاب بر اساس آراء میلیون ها مسافر در سراسر دنیا شکل می گیرد که نتیجه آن 12 جولای (سه شنبه 22 تیر) در نمایشگاه هوایی Farnborough اعلام شد. با این امتیاز ، هواپیمایی امارات یک قدم بالاتر از هواپیمایی قطر نهاده شد و لقب بهترین خط هوایی را نصیب خود کرد.

ایرلاین های آسیایی در صدر تازه ترین رنکینگ ایرلاین های دنیا

هر چند خطوط هوایی قطر به رده دوم سقوط کرد اما همچنان سه جایزه دیگر را به خود اختصاص داد از جمله خط هوایی که بهترین Business Class را دارد.

این چهارمین باریست که شرکت هواپیمایی امارات ، طی 14 سال فعالیتش ، این لقب را به خود اختصاص می دهد. تیم کلارک که ریاست این خط هوایی را به عهده دارد در این باره می گوید : ما به دقت به مشتریانمان گوش می کنیم و تمام سعی خودمان را می کنیم که انتظارات آنها را بر آورده کنیم ، اینکه این جوایز مستقیما بر اساس نظرات و بازخورد های مسافرانمان مشخص شده است بسیار لذت بخش است چرا که متوجه می شویم کوشش ها و سخت کوشی هایمان برای ایجاد یک تجربه خوش با هواپیمایی امارات بی ثمر نمانده است.

پس از امارات و قطر ، این بار خطوط هوایی سنگاپور ، که بعنوان بهترین ایرلاین آسیایی شناخته شده است ، در رده سوم قرار گرفت. رده چهارم خطوط هوایی Cathay Pacific Airways است که اخیرا جایزه بهترین خدمات فرست کلاس را به علت امکانات تازه و بازسازی شده اش در هنگ کنگ دریافت کرد. هواپیمایی اتحاد نیز یک شرکت اماراتی دیگر است که در رده ششم فهرست نهاده شده است.

بسیاری دیگر از منتخب های این فهرست خطوط هوایی آسیایی هستند نظیر ANA ژاپن که رده پنجم است و EVA تایوان که در رده هشتم فهرست بهترین خطوط هوایی قرار گرفته است.

از شرکت های هواپیمایی اروپایی ، هواپیمایی ترکیش رده هفتم و لوفتانزا رده دهم فهرست نهاده شدند. Qantas Airways تنها خط هوایی استرالیایی است که در این فهرست نهم می باشد. اما در این فهرست ده تایی خبری از خطوط هوایی آمریکایی یا انگلیسی نبود.

منبع: الی گشت
انتشار: 31 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13624

به "ایرلاین های آسیایی در صدر تازه ترین رنکینگ ایرلاین های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرلاین های آسیایی در صدر تازه ترین رنکینگ ایرلاین های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید