اپل اسپیکر Beats Pill Plus را احیا می نماید

به گزارش کنفرانس هکا، اپل به تازگی یکی از محصولات متوقف شده خود را احیا نموده است. این گجت اسپیکر بلوتوث قابل حمل Beats Pill Plus می باشد که احتمالا بصورت محدود عرضه خواهد شد.

اپل اسپیکر Beats Pill Plus را احیا می نماید

به گزارش خبرنگاران، غول کوپرتینویی چند ماه پیش فراوری اسپیکر های Beats Pill Plus را متوقف نموده بود. اما اکنون Beats در حال همکاری با برند مد معروف Stüssy برای فراوری نسخه محدود با ویژگی های منحصر به فردی از این اسپیکر است. روی بدنه این محصول یک جمجمه به همراه استخوان و لوگوی Stüssy مشاهده می گردد و در رنگ مشکی براق عرضه می گردد. یک پیغام نیز در بالای این اسپیکر مشاهده می گردد که می گوید: تنها سیستم خوب یک سیستم صوتی است. مدل نو اسپیکر Beats Pill Plus اپل طراحی مشابهی با مدل قبلی دارد که برای اولین بار در سال 2015 عرضه شد.

اپل این اسپیکرهای بلوتوث را از روز آدینه 4 مارس 2022 و به وسیله وب سایت رسمی Stüssy در سراسر دنیا به فروش خواهد رساند. قیمت این محصول در ایالات متحده 185 دلار، در کانادا 255 دلار، در انگلستان 185 پوند، در هلند 205 یورو، در کره 230000 پوند و در ژاپن 21500 ین مشخص شده است. وب سایت Stüssy می گوید که Pill Plus نو زیبایی خاص کالیفرنیای جنوبی را با یک میدان صوتی غنی و واضح ترکیب می نماید و تجربه شنیداری شما را در هر مکانی بهبود می بخشد. با توجه به توقف این محصول، ممکن است این آخرین باری باشد که شاهد عرضه رسمی آن باشیم.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13258

به "اپل اسپیکر Beats Pill Plus را احیا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل اسپیکر Beats Pill Plus را احیا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید