انصاری فرد: با برانکو به توافقات خوبی رسیده ایم، یک بازیکن خارجی بعد از کریسمس به ایران می آید

به گزارش کنفرانس هکا، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس می گوید نمایندگان این باشگاه با برانکو ایوانکویچ به توافقات خوبی رسیده اند.

انصاری فرد: با برانکو به توافقات خوبی رسیده ایم، یک بازیکن خارجی بعد از کریسمس به ایران می آید

به گزارش خبرنگاران، محمد حسن انصاری فرد پس از جلسه با گابریل کالدرون، درباره این جلسه اظهار کرد: آدینه آخرین بازی نیم فصل پرسپولیس انجام می گردد و تا آن تاریخ باید بعضی پرداختی ها انجام بدهیم. ابتدا باید مطالبات آقای کالدرون را پرداخت کنیم بعد از آن هم باید قسط دوم مطالبات او را آماده کنیم. بشار رسن و رادو شوویچ هم به باشگاه آمدند تا درباره مطالباتشان صحبت نمایند. در این فاصله باید کوشش کنیم 20 درصد از قرارداد بازیکنان را نیز پرداخت کنیم. از جابجایی هم فعلا ما را محروم کردند. از طرف دیگر برای جذب بازیکن جدید و پرداختی به آن ها باید مبالغی فراهم کنیم بنابراین با یک چالش بزرگ اقتصادی مواجهه هستیم. ما نمی خواهیم طرفداران را نگران کنیم اما می خواهم بگویم با چالش های اقتصادی زیادی رو به رو هستیم.

وی اضافه نمود: با توجه به دریافتی که از اسپانسرها داشتیم، توانسته ایم تا 30 درصد از قرارداد بازیکنان را بدهیم و بعضی از بدهی های باشگاه را پرداخت کردیم. کوشش کردم کار ما به بن بست نخورد و برای اردو هم باید مقدمات سفر به قطر را فراهم کنیم. طرفداران بدانند ما در این شرایط باشگاه را مدیریت می کنیم و این گونه نیست که نتوانیم کاری انجام بدهیم. به طور شبانه روزی در کوشش هستیم تا باشگاه را مدیریت کنیم. ان شاءالله اگر مجری و کارگزار رسمی ما رونمایی گردد، خیلی از مسائل ما رفع خواهد شد.

او در ادامه درباره صحبت های شب گذشته گابریل کالدرون هم گفت: از آقای کالدرون تشکر می کنم که با این شرایط مانده اند و کار می نمایند. او قبل از این که من بیایم چند ماه کار نموده بود و هیچ گونه دریافتی نداشت اما ما 185 هزار یورو به او پرداخت کردیم و توانستیم 30 درصد از قرارداد بازیکنان را هم بدهیم. بازیکنان می گویند از فصل قبل هم طلبکار هستند که باید به آن رسیدگی کنیم. کادر فنی و بازیکنان تا به حال با ما همکاری نموده اند و من از آن ها تشکر می کنم. امیدوارم با پرداختی های که انجام می دهیم آرامشمان حفظ گردد. ما بعد از ملاقات برابر نساجی با آقای کالدرون صحبت می کنیم تا درباره نحوه پرداختی ها به او به نتیجه برسیم. ما مسئله ای نخواهیم داشت تا ان شاءالله قسط اول را پرداخت کنیم باید برای پرداخت قسط دوم هم مذاکراتی انجام دهیم تا به توافق برسیم.

انصاری فرد درباره این که کالدرون عنوان نموده بود 100 هزار دلار از قراردادش کم شده است هم گفت: در جریان این موضوع نیستم چون در دوره من اتفاق نیفتاده و نمی توانم درباره آن صحبت کنم اما حتما صحبتی در میان بوده که آقای کالدرون آن را مطرح می نماید.

وی درباره این که سرمربی تیم گفته است بلیت های سفر به کشورش را خودش تهیه نموده است، گفت: به خاطر این که مقصد سفر او دور بود، ما گفتیم دیگر خودتان بلیت تهیه نکنید و اجازه بدهید ما بلیت رفت و برگشت برایتان بخریم. امروز هم این موضوع را قطعی کردیم و برای تاریخ 8 ژانویه (18 دی) بلیت برگشت او را هم تهیه کردیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در بخش دیگر صحبت هایش درباره آخرین شرایط جذب مهاجم خارجی هم گفت: با یک بازیکن به نتیجه رسیده ایم و ان شاءالله یک روز بعد از کریسمس به تهران می آید تا به ما ملحق گردد.

او در ادامه گفت: ما انتظار نداریم نه دولت نه وزارت ورزش یاری کند چون خودم مسئولیت قبول کردم و به وسیله اسپانسرها هزینه ها را تامین خواهم کرد. طبق قرار ما از اسپانسرها منابع باشگاه را تامین می کنیم.

او در انتها درباره جلسه نماینده پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ هم گفت: نمایندگان ما با آقای برانکو در حال مذاکره هستند و به توافقات نسبتا خوبی رسیده ایم و قراردادی با او امضا خواهیم کرد. ما هیچ ارتباطی با فدراسیون درباره برانکو نداریم و هیچ مسئله ای در میان نیست.

رپورتاژ آگهی: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7965

به "انصاری فرد: با برانکو به توافقات خوبی رسیده ایم، یک بازیکن خارجی بعد از کریسمس به ایران می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: با برانکو به توافقات خوبی رسیده ایم، یک بازیکن خارجی بعد از کریسمس به ایران می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید