انتشار جدیدترین مجموعه شعر م. مؤید

به گزارش کنفرانس هکا، شادی پیروزی، مدیرمسئول انتشارات فرهنگ ایلیا در گفت وگو با خبرنگاران ، بیان کرد: کتاب مثل سرسبزی منجمد ایتاکا؛ ایلیا که مجموعه ای از آخرین سروده های محمدحسین مهدوی (م.موید) است، به تازگی از سوی انتشارات فرهنگ ایلیا منتشر شده است. مؤید با لطف فراوان، به علت اُنس و اُلفتی که ایلیا با این شاعر داشت، این کتاب را به او تقدیم نموده است.

انتشار جدیدترین مجموعه شعر م. مؤید

وی درباره این کتاب گفت: این مجموعه شعر فارسی در 128 صفحه و با طراحی جلد محمد زحمتکش و با شمارگان 800 نسخه و قیمت 50 هزار تومان به تازگی از سوی انتشارات فرهنگ ایلیا وارد بازار کتاب شده است.

پیروزی درباره تقدیم این کتاب به زنده یاد ایلیا میرزانژاد موحد گفت: ایلیا به عکاسی علاقه زیادی داشت و در زمان حیات خودش، عکس های متعددی از استاد مؤید گرفته بود و اجازه داشت به خلوت این شاعر راه یابد و در زمان های مختلف از او عکاسی کند و به همین دلیل، مجموعه خوبی فراهم نموده بود. عکس روی جلدِ دومین جلد از آثار استاد مؤید با عنوان کارهای شعری؛ یکی از عکس های ایلیاست. عکس روی جلد نخستین جلد این کتاب از عکس های استاد مهرداد اسکوئی است.

مدیر مسئول انتشارات فرهنگ ایلیا درباره متن تقدیمی این کتاب گفت: در متن تقدیمی استاد م. موید که ابتدای کتاب منتشر شده است، آمده است: برای ایلیا؛ همۀ عکس ها تو دارم ،مثل موهای فرفری پیرایه، مثل سرسبزی منجمد ایتاکا، مثل بیژن و قهوه خانه زیرزمینی تجریش، پیش از سریز گدازه، بیشتر از تو عکاسم ایلیا.

ایلیا میرزانژاد موحد؛ نوجوانی فعال در حوزه عکس و کتاب بود که آبان ماه سال گذشته دچار بیماری لنفوم شد و 23 تیرماه سال جاری پس از تحمل هشت ماه بیماری، دیده از دنیا فروبست. ایلیا فرزند هادی میرزانژاد موحد، مدیر انتشارات فرهنگ ایلیا و شادی پیروزی، مدیر مسوول این انتشارات است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13057

به "انتشار جدیدترین مجموعه شعر م. مؤید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار جدیدترین مجموعه شعر م. مؤید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید