انتخاب تبریز به عنوان 10 شهر برتر گردشگری حلال جهان

به گزارش کنفرانس هکا، مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز گفت: شهر تبریز به عنوان 10 شهر برتر گردشگری حلال جهان انتخاب و در سایت ISLAMICTRAVER.COM معرفی شده و کسب این عنوان نشانگر همدلی و همراهی دستگاه های اجرایی و مدیریت شهری است.

انتخاب تبریز به عنوان 10 شهر برتر گردشگری حلال جهان

رضا خلیلی مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز، در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی از انتخاب تبریز به عنوان 10 شهر برتر گردشگری حلال جهان اطلاع داد و گفت:

کسب این عنوان نشان می دهد که شهر تبریز شاخصه های یک شهر گردشگری برای مسلمانان را دارد و مرکز گردشگری شهرهای اسلامی شایسته نام تبریز است.

خلیلی با اشاره به ویژه برنامه های نوروزی شهرداری تبریز در نوروز 95 اعلام کرد که 900 عنوان برنامه برای 12 منطقه و 20 سازمان شهرداری تبریز ترتیب دیده شده است و این برنامه ها از اسفند سال گذشته شروع شده و تا 15 فروردین 95 نیز ادامه خواهد داشت.

وی گفت که شهر تبریز بنیان گذار تورهای تبریزگردی و تاکسی های از من بپرس بوده و تمام موزه های شهر برای مسافران تورهای تبریزگردی به صورت نیم بها اخذ می شد، متأسفانه این روال سال جاری اجرایی نشد بر همین اساس از ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی کشور درخواست دارم تا با نگاه ویژه به این موضوع به روال سال های پیش بازگردد.

خلیلی یادآور شد که همه برنامه های نوروزی شهرداری تبریز با موضوع تبریز 2018 برگزار می گردد و در همه این برنامه ها لوگوی موقت تبریز 2018 استفاده می گردد.

مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز بعلاوه گفت:

50 سفره هفت سین و المان های نوروزی به وسیله سازمان زیباسازی شهرداری تبریز در سطح شهر نصب شده است و علاوه بر برنامه های ذکرشده برنامه های فرهنگی متنوعی در پارک ها و اماکن تاریخی تبریز برگزار می گردد.

منبع: کجارو / farsnews.com
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 12970

به "انتخاب تبریز به عنوان 10 شهر برتر گردشگری حلال جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب تبریز به عنوان 10 شهر برتر گردشگری حلال جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید