الکلاسیکو فوتسال ایران برای دومین بار به تعویق افتاد

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، آرش جابری عصر آدینه در جمع خبرنگاران در حاشیه رقابت سپاهان و فردوس قم گفت: بسیار خوشحالیم که سپاهان نیز با تجهیزات و نام بزرگ خود در لیگ فوتسال حضور دارد و یک استادیوم تازه نیز به جمع میزبان های لیگ فوتسال اضافه شده است.

الکلاسیکو فوتسال ایران برای دومین بار به تعویق افتاد

وی با اشاره به سفرش به اصفهان ابراز داشت: برای تماشا دو بازی از لیگ فوتسال به اصفهان آمدم، اولی پنجشنبه 21 بهمن ماه رقابت گیتی پسند و مس سونگون ورزقان و دومی همین بازی اما بازی پنجشنبه به تعویق افتاد.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال ایران با اشاره به فرایند تعویق بازی گیتی پسند و مس سونگون توضیح داد: در اولین ساعات روز دوشنبه 18 بهمن ماه نامه ای از سمت باشگاه مس سونگون ورزقان مبنی بر ابتلای تعدادی از بازیکنان و کادر فنی این تیم به بیماری کرونا به بنده واصل شد.

ابتلای کرونای مسی ها مورد تأیید پزشکان بود

وی اضافه نمود: بر حسب وظیفه نتایج تست های کرونای تیم مس سونگون ورزقان به ستاد کرونا فدراسیون فوتبال ارجاع شد که در این ستاد تعدادی از پزشکان متخصص فعالیت دارند و نظرات آنها برای ما لازم به اجرا است که ستاد کرونا، ابتلای این افراد به کرونا را تأیید کرد.

جابری تاکید نمود: طبق آئین نامه وقتی 25 درصد از کل بازیکنان و کادر فنی تیمی مبتلا به کرونا گردد به طوری که 80 درصد آنها بازیکن باشند بازی لغو می گردد که در این مورد، شرایط مطابق آئین نامه فدراسیون فوتبال بود.

وی ادامه داد: با اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صورت ابتلای فردی یا جمعی به بیماری کرونا باید پنج روز قرنطینه انجام گردد که به همین علت با توجه به نتایج تست در روز 18 بهمن با احتساب شش روز، تاریخ 24 بهمن برای برگزاری این بازی اعلام شد.

اعلام نهایی؛ فردا

سرپرست سازمان لیگ فوتسال ایران اضافه نمود: روز گذشته از تیم مس سونگون ورزقان مجدداً زیر نظر ستاد کرونا فدراسیون فوتبال تست کرونا انجام شد که با وجود گذشت زمان، تعداد افراد مبتلا بیشتر شد که به ما اعلام شد برگزاری بازی در این شرایط ممکن نیست که ما به همین علت بازی را لغو کردیم در حالی که همه عوامل بازی آماده برگزاری بودند.

وی با بیان اینکه برای گرفتن تصمیم نهایی این بازی فردا جلسه ای تشکیل می گردد، توضیح داد: امیدوارم در این شرایط لیگ بیشتر از این آسیب نبیند و بتوانیم لیگ را در زمانی که برنامه ریزی کردیم و به وحید شمسایی قول دادیم به انتها برسانیم.

جابری اضافه نمود: قطعاً بازی مس سونگون و گیتی پسند قبل از بازی این دو تیم در هفته بیست و سوم انجام می گردد، بعلاوه در این شرایط احتمالاً بازی های لیگ چهار روز دیرتر و در تاریخ نوزدهم اسفند به انتها برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13814

به "الکلاسیکو فوتسال ایران برای دومین بار به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکلاسیکو فوتسال ایران برای دومین بار به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید