الخلیفی: نیمار و امباپه 2000 درصد در پاری سن ژرمن می مانند!

به گزارش کنفرانس هکا، مالک باشگاه پاری سن ژرمن به طور کلی فرضیه احتمال جدایی دو ستاره این تیم را رد کرد.

الخلیفی: نیمار و امباپه 2000 درصد در پاری سن ژرمن می مانند!

به گزارش خبرنگاران، نشریه های اشپیگل آلمان و مدیا پارت فرانسه سال گذشته میلادی بود که با انتشار گزارش هایی مدعی شدند باشگاه پاری سن ژرمن قوانین مربوط به بازی جوانمردانه اقتصادی یوفا را نقض نموده است، هرچند این باشگاه این ادعاها را رد و بیان کرد منطبق بر قوانین عمل نموده است. در ادامه بعضی رسانه ها مدعی شدند باشگاه پاری سن ژرمن برای فرار از محرومیت احتاقتصادی باید یکی از از دو ستاره خود یعنی نیمار یا کیلیان امباپه را در لیست فروش خود بگذارد. از تیم هایی همچون رئال مادرید و بارسلونا به عنوان مشتریان این دو بازیکن یاد شده است.

ناصر الخلیفی، مالک و رئیس 45 ساله باشگاه پاری سن ژرمن در گفت وگو با روزنامه فرانسوی پاریزین در پاسخ به این پرسش که آیا نیمار و امباپه در پاری سن ژرمن خواهند ماند؟ گفت: 100 درصد نه، بلکه 2000 درصد در پاری سن ژرمن می مانند. آنها در پاریس خواهند ماند. خیلی از رسانه ها به خصوص در فرانسه مدعی شده اند که ما احتیاج به فروش نیمار و کیلیان داریم، اما باید اعلام کنم که هر دوی آنها در پاری سن ژرمن خواهند ماند. ما می خواهیم در چارچوب قوانین بازی جوانمردانه اقتصادی یوفا بازیکن جدید هم به خدمت بگیریم و اعتماد به نفس لازم را داریم.

نیمار در حال حاضر در کشور برزیل به منظور انجام درمان های تکمیلی به سر می برد. او اخیراً از ناحیه متاتارسال - استخوان های منتهی به انگشتان پا - دچار مصدومیت شد و بعید است دیگر بتواند در این فصل برای پاریسی ها به میدان برود. در سوی دیگر با مصدومیت ادینسون کاوانی، این امباپه است که به تنهایی رهبری خط حمله PSG را برعهده گرفته است.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2010

به "الخلیفی: نیمار و امباپه 2000 درصد در پاری سن ژرمن می مانند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الخلیفی: نیمار و امباپه 2000 درصد در پاری سن ژرمن می مانند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید