افشای ویژگی های ساعت هوشمند نو نویز

به گزارش کنفرانس هکا، شرکت Noise در حساب رسمی توییتر خود، برجسته ترین ویژگی های ساعت هوشمند نویز ColorFit Icon Buzz را به اشتراک گذاشته است. این شرکت از طرفداران خود خواسته در صورت حدس زدن صحیح مشخصات این ساعت هوشمند، برنده این پوشیدنی مجذوب کننده خواهند شد. این مسابقه در 27 ژانویه آغاز شد.

افشای ویژگی های ساعت هوشمند نو نویز

به گزارش خبرنگاران، در حالی که این شرکت هندی هنوز نام ساعت هوشمند خود را فاش نکرده است، نظردهندگان حدس می زنند که نام این ساعت هوشمند ColorFit Icon Buzz باشد. کاربران با توجه این نام مشخصاتی همچون تماس بلوتوث، دستیار های الکسا و سیری و بازی های داخلی را از ویژگی های احتمالی آن برشمردند.

ویژگی های Noise ColorFit Icon Buzz

نویز کلیپ کوتاهی را در اکانت رسمی اینستاگرام خود در 28 ژانویه منتشر کرد. در این انیمیشن ساعت آینده نویز نشان داده شده است که کاربران با استفاده از آن نام و مشخصات ساعت را حدس زده اند. تاریخ عرضه، قیمت و مشخصات ساعت هوشمند Noise ColorFit Icon Buzz در هند قبلاً در وب سایت رسمی شرکت و همچنین در آمازون ذکر شده است. طبق اطلاعات منتشر شده این ساعت هوشمند در ابتدا با قیمت 2999 روپیه به فروش می رسد و پس از به پایان رسیدن پیشنهاد اولیه، این ساعت هوشمند به قیمت اصلی خود یعنی 4999 روپیه برمی شود. در این فهرست تاریخ عرضه دقیق این ساعت ذکر نشده است.

در میکروسایت آمازون زمان عرضه این ساعت هوشمند 2 فوریه 2022 ذکر شده است. این میکروسایت نشان می دهد که Icon Buzz در رنگ های خاکستری نقره ای، سبز زیتونی، طلایی و مشکی عرضه خواهد شد. این ساعت هوشمند علاوه بر بلوتوث دارای ویژگی های چشمگیر دیگری نیز خواهد بود.

ویژگی های رسمی تایید شده Noise ColorFit Icon Buzz

ساعت هوشمند Noise ColorFit Icon Buzz دارای صفحه نمایش 1.69 اینچی TFT LCD با وضوح 240×280 پیکسل است. نمایشگر این ساعت دارای حاشیه های ضخیم خواهد بود. کاربران می توانند بین بیش از 100 صفحه ساعت انتخاب کنند و چند بازی داخلی را نیز با این ساعت انجام دهند. این ساعت هوشمند ویژگی های مرتبط با سلامتی بی شماری مانند پایش ضربان قلب، نظارت بر SpO2 و نظارت بر خواب را نیز ارائه می دهد. علاوه بر این، این پوشیدنی از 9 حالت ورزشی از جمله یوگا، دوچرخه سواری، پیاده روی، دویدن و ... پشتیبانی می کند.

Noise ColorFit Icon Buzz از بلوتوث نسخه 5.1 پشتیبانی می کند. می توانید ساعت هوشمند را با هر تلفن دارای اندروید 4 یا iOS 8 و بالاتر جفت کنید. این ساعت هوشمند همچنین دارای استاندارد ضد آب IP67 و باتری 230 میلی آمپر ساعتی می باشد که طبق گزارشات با یک بار شارژ، 7 روز عمر باتری را ارائه می دهد. علاوه بر این، تنها دو ساعت طول می کشد تا به طور کامل شارژ شود.

منبع: gizchina

منبع: فرارو
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13032

به "افشای ویژگی های ساعت هوشمند نو نویز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای ویژگی های ساعت هوشمند نو نویز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید