افشای مشخصات کلیدی گوشی ارزان Micromax In 2C

به گزارش کنفرانس هکا، با توجه به افشای مشخصات کلیدی Micromax In 2C به وسیله لیست Google Play، این گوشی احتمالا به زودی عرضه می گردد.

افشای مشخصات کلیدی گوشی ارزان Micromax In 2C

به گزارش خبرنگاران، گوشی Micromax In 2C ممکن است به زودی در هند عرضه گردد. این گوشی با همان شماره مدلی که در وبسایت بنچمارک Geekbench و BIS آمده بود، در فهرست Google Play نیز ظاهر شده است. مشخصات کلیدی گوشی Micromax In 2C

احتمالا شامل پردازنده Unisoc T610، چهار گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 11 باشد.

پس از دریافت گواهی از بنچمارک Geekbench و BIS، گوشی هوشمند آینده Micromax In 2C در فهرست وبسایت Google Play نیز ظاهر شده است. این فهرست نام گوشی را به همراه چند ویژگی از آن تایید می نماید. این مشخصات مدتی بود که در شایعات فضای مجازی هم عنوان شده بود.

با این که شرکت سازنده هنوز تایید ننموده است، گوشی Micromax In 2C احتمالا نسخه ارتقا یافته گوشی هوشمند Micromax In 2B خواهد بود. این گوشی احتمالاً یک پیشنهاد ارزان است که با گوشی های هوشمند Realme C25 Y و Redmi 9 Power رقابت نزدیکی خواهد داشت.

افشاگر معروف هندی، Abhishek Yadav، در توئیتر عنوان نموده است که گوشی Micromax IN 2C با شماره مدل E6533 در گوگل پلی، BIS و geekbench مشاهده شده است. طبق گفته این افشاگر این دستگاه دارای تراشه Unisoc T-610، اندروید 11 و 4 گیگابایت رم خواهد بود.

گوشی هوشمند Micromax In 2C که با شماره مدل E6533 عرضه می گردد، دارای چیپست Unisoc T610 خواهد بود. این دقیقا همان چیپستی است که در گوشی هوشمند Micromax In 2B نیز دیده شده بود.

لازم به یادآوری است که Unisoc T610 یک پردازنده سطح پایه است که از فرآیند فراوری 12 نانومتری استفاده می نماید و دارای دو هسته Cortex-A75 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و شش هسته A55 با کلاک 1.8 گیگاهرتز است.

فهرست مشخصات این گوشی که در وبسایت بنچمارک Geekbench در ژوئن 2021 منتشر شد نشان داد که این گوشی در تست های تک هسته ای امتیاز 347 و در تست های چند هسته ای امتیاز 1127 را کسب نموده است.

هنوز اطلاعاتی در خصوص دوربین، باتری و سایر جزئیات گوشی ارزان Micromax In 2C وجود ندارد. اما می توان گفت که این گوشی با 4 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. ممکن است نسخه های دیگری از این گوشی با ظرفیت متفاوت رم نیز وجود داشته باشد. در خصوص قیمت Micromax In 2C نیز برآورد هایی شده است و پیش بینی می گردد که قیمت آن حدود 10000 روپیه (تقریبا معادل 133 دلار آمریکا) باشد.

در حال حاضر منتظر هستیم تا شرکت Micromax تاریخ دقیق عرضه In 2C در بازار هند را اعلام کند، اما شایعاتی وجود دارد که احتمالا این گوشی در اوایل ماه مارس در این کشور عرضه گردد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو
انتشار: 31 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13684

به "افشای مشخصات کلیدی گوشی ارزان Micromax In 2C" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات کلیدی گوشی ارزان Micromax In 2C"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید