افتتاح بیمارستان های جهرم و مهدیشهر در دهه فجر

به گزارش کنفرانس هکا، خبرگزاری خبرنگاران-دو بیمارستان جهرم و 15 خرداد مهدیشهر با مجموع 412 تخت در استان های فارس و سمنان احداث شده به وسیله سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی در دهه فجر سال جاری افتتاح می گردد.

افتتاح بیمارستان های جهرم و مهدیشهر در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران نقل از وزارت راه و شهرسازی­؛ ­در دهه فجر سال جاری، سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی افتتاح و بهره برداری از دو پروژه بیمارستانی را با اعتبار 432 میلیارد تومان در برنامه دارد. بیمارستان313 تختی آموزشی جهرم با اعتبار 295 میلیاردتومان در استان فارس و بیمارستان 99 تختی جایگزین 15 خرداد مهدیشهر با اعتبار 136 میلیاردتومان از جمله بیمارستان هایی هستند که در دهه فجر سال جاری افتتاح و تحویل دستگاه بهره بردار یعنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواهند شد.

بیمارستان های جهرم و مهدیشهر با 412 تخت افتتاح می گردد

دولت سیزدهم در بخش مسکن یکی از اهداف کلان و سیاستگذاری عمده خود را بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن نهاده است و با اینکار در صدد است تا به احتیاج بخشی از جامعه برای تامین مسکن پاسخ مناسب دهد. در اجرای طرح نهضت ملی مسکن دولت با سیاستگذاری و اتخاذ تصمیم های جامع، بخش های خصوصی را پای کار فراوری مسکن آورده است.

در عین حال علاوه بر تسهیل گری وزارت راه و شهرسازی در فراوری مسکن، احتیاج هایی همانند احداث بیمارستان و مراکز درمانی نیز به عنوان یکی از اهداف وزارتخانه همیشه در دستور کار بوده است. احداث بیمارستان ها به وسیله سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی به عنوان یکی از سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی در سنوات گذشته در برنامه کاری وزارت راه و شهرسازی بوده و در دهه فجر بخشی از این بیمارستان ها افتتاح و تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13121

به "افتتاح بیمارستان های جهرم و مهدیشهر در دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح بیمارستان های جهرم و مهدیشهر در دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید