اعلام پایگاه های خدمات رسان به مسافران نوروزی در استان تهران، فعالیت 144 پایگاه راهنمای سفر

به گزارش کنفرانس هکا، میرمحمد غراوی، در تشریح روند خدمت رسانی به مسافران نوروزی در سطح استان تهران، گفت: در آستانه سال نو ستاد تسهیلات سفر استان به ریاست استاندار تهران تشکیل و تمامی کمیته های آن شکل گرفت، بطوریکه همه دستگاه های خدمات رسان و امدادی در سطح جاده ها و معابر مستقر شدند تا بتوانیم پوشش سطح جاده ای برای استقبال از مهمانان نوروزی و هم برای خدمات رسانی مناسب به مسافران را داشته باشیم.

اعلام پایگاه های خدمات رسان به مسافران نوروزی در استان تهران، فعالیت 144 پایگاه راهنمای سفر

وی با تأکید بر اینکه این اقدام تا 20 فروردین ماه ادامه خواهد داشت، افزود: با توجه به گستردگی منطقه ها گردشگری تهران، 144 پایگاه اطلاع رسانی و راهنمای سفر تحت نظارت در منطقه ها عبوری مسافران فعالیت دارند.

به گفته وی، همچنین پایگاه های امداد و نجات هلال احمر با 17 پایگاه ثابت بین شهری، 8 پایگاه موقت بین شهری، 5 پایگاه موقت توانا(خواهران)، یک پایگاه موقت هوایی، 3 پایگاه ثابت امداد و نجات کوهستان، یک پایگاه مرکز کنترل عملیات، 22 مرکز کشیک پاسخگویی اضطرار با فعالیت 7 هزار و 140 نفر تا 15 فروردین به مسافران نوروزی ارائه خدمات خواهند داشت.

غراوی ادامه داد: از سوی دیگر 299 پایگاه اورژانس، 44 پایگاه جاده ای و 2 پایگاه هوایی با 3هزار و 100 نیروی متخصص نیز کار خود را تا اتمام سفرهای نوروزی ادامه خواهند داد. همچنین 400 نفر نیروی راهداری استان در کنار دیگر نیروهای فعال ویژه ایام نوروز با در اختیار داشتن 250 دستگاه ماشین آلات اقدام به خدمات رسانی می کنند.

معاون عمرانی استانداری تهران با اشاره به حضور فعال نیروهای پلیس در جاده ها و منطقه ها شهری، گفت: 165 نیروی پلیس در پلیس راه غرب در قالب 4 پایگاه ثابت و یک پایگاه سیار و 35 خودرو در کنار 150 نیروی پلیس راه شرق استان با 30 تیم گشت و 8 پایگاه ثابت و همراهی 190 نیروی پلیس راه فاتب با 40 تیم گشت، 8 پایگاه ثابت و 9 پایگاه موقت کار خود را تا اتمام تعطیلات در محل های مشخص ادامه خواهند داد.

وی تأکید کرد: همچنین 5 پایگاه امداد خودرو نیز در قالب 350 تیم، ایران خودرو با فعالیت 473 ناوگان سیار و 7 پایگاه ثابت و سایپا با 300 واحد سیار و 10 پایگاه ثابت کار خود را تا 15 فروردین همپای دیگر عوامل ادامه خواهند داد.

منبع: گردشبان
انتشار: 6 فروردین 1403 بروزرسانی: 6 فروردین 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 16277

به "اعلام پایگاه های خدمات رسان به مسافران نوروزی در استان تهران، فعالیت 144 پایگاه راهنمای سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام پایگاه های خدمات رسان به مسافران نوروزی در استان تهران، فعالیت 144 پایگاه راهنمای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید