اضافه شدن رقابت صحرانوردی به بازی های المپیک پس از 100 سال

به گزارش کنفرانس هکا، رقابت دو صحرانوردی پس از 100 سال به بازی های المپیک اضافه و به صورت امدادی در المپیک پاریس برگزار خواهد شد.

اضافه شدن رقابت صحرانوردی به بازی های المپیک پس از 100 سال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون دو و میدانی، پس از برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون جهانی دو و میدانی که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید، سباستین کو رئیس فدراسیون جهانی دوومیدانی از برگزاری رقابت دو صحرانوردی به صورت امدادی ترکیبی، با شرکت 15 کشور در بازی های المپیک 2024 پاریس اطلاع داد.

بر اساس این تصمیم و با اضافه شدن این مسابقه هر تیم 4 ورزشکار، (دو دونده در بخش آقایان و دو ورزشکار در بخش بانوان) خواهد داشت، که هر کدام دو جهت رفت و برگشتی 2.5 کیلومتری را طی نموده و پس از طی این مسافت چوب امدادی را تحویل هم تیمی بعدی خود خواهند داد.

سباستین کو در این خصوص گفت: به شخصه بسیار خرسند هستم که این رقابت قرار است پس از 100 سال و بعد از المپیک 1924 پاریس دوباره به بازی های المپیک اضافه گردد.

وی اضافه نمود: دو و میدانی برای من با صحرانوردی آغاز شد چراکه اولین باشگاه دو و میدانی که به آن پیوستم هلمشایر هریرز به نام کسی بود که در بازی های المپیک 1924 پاریس در رقابت صحرانوردی دویده بود. بنابراین از اضافه شدن این ماده به بازی های المپیک بسیار خرسند خواهم شد.

مسئولین فدراسیون جهانی دو و میدانی برای تایید و تصمیم نهایی و همچنین بحث و گفتگو در خصوص جزئیات بیشتر در این خصوص، به زودی با مسئولین برگزاری بازی های المپیک پاریس 2024 بحث و گفتگو خواهند کرد.

مجله آزات وب: مجله آموزشی توسعه اسکریپت های تحت وب

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 11436

به "اضافه شدن رقابت صحرانوردی به بازی های المپیک پس از 100 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه شدن رقابت صحرانوردی به بازی های المپیک پس از 100 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید