اصنافی که به هیچکس جوابگو نیستند را چگونه باید تعطیل کرد؟

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران/خوزستان سرپرست مرکز بهداشت شرق اهواز با تاکید بر لزوم تعطیلی مراکز تجمع مردم در سطح شهر، گفت: سلف سرویس ها، بازار پرنده فروشان و قلیان سراها متولی خاصی ندارند و به هیچ ارگانی جوابگو نیستند و تعطیل کردن آنها نیازمند یک عزم جدی و قاطع است.

اصنافی که به هیچکس جوابگو نیستند را چگونه باید تعطیل کرد؟

احمد مشکورنیا در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا که امروز 17 اسفندماه در شورای شهر اهواز برگزار گردید، اظهار کرد: امروز از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و افزایش سطح آگاهی مردم کشور در حوزه سلامت و درمان، مرگ و میری که هنوز در حد چند ده نفر است برای ما فاجعه شده و آستانه برخورد ما را پایین آورده است در حالی که باید در این زمینه از مسئولان تشکر کرد.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: یک سری از اقدامات برای تعطیلی اماکن عمومی از جمله تالارها، مساجد و دیگر محل های تجمع انجام گرفته است. این اماکن با توجه به اینکه متولی مشخصی داشتند، به راحتی نسبت به تعطیلی آنها اقدام شد.

سرپرست مرکز بهداشت شرق اهواز توضیح داد: در این زمینه با افراد و مراکزی که بر خلاف دستورات ارائه شده، اقدام به بازگشایی و یا برگزاری مراسم نموده اند برخورد شده و فرایند بازرسی ها و برخورد با آنها نیز همچنان ادامه دارد.

مشکورنیا ادامه داد: یک سری از بخش ها از جمله سلف سرویسها، بازار پرنده فروشان و قلیان سراها متولی خاصی ندارند و به هیچ ارگانی جوابگو نیستند و تعطیل کردن آنها نیازمند یک عزم جدی و قاطع است.

وی ادامه داد: فعالیت این مراکز در شرایط عادی نیز به زیان سلامت جامعه است و در شرایط کنونی که بحث کرونا مطرح است، خطر آنها برای سلامت جامعه دو چندان است و باید نسبت به تعطیلی این مراکز اقدام گردد.

سرپرست مرکز بهداشت شرق اهواز اعلام کرد: برخورد با این مراکز و تعطیلی آنها نیازمند یک حرکت قاطع است. انتظار داریم با همکاری عوامل شهرداری، نیروی انتظامی و... در جهت حفاظت از سلامت عامه مردم، این مساله مورد توجه قرار بگیرد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9093

به "اصنافی که به هیچکس جوابگو نیستند را چگونه باید تعطیل کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصنافی که به هیچکس جوابگو نیستند را چگونه باید تعطیل کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید