اسپالتی: کیفیت لازم را نداشتیم

به گزارش کنفرانس هکا، سرمربی اینتر بعد از شکست برابر تاتنهام اعتراف کرد که تیمش کیفیت لازم را نداشت و نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

اسپالتی: کیفیت لازم را نداشتیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مدیاست، اینتر در دیدار حساس برابر تاتنهام در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل تن به شکست داد. اسپالتی از شکست تیمش در این دیدار ناراحت و عصبی است. سرمربی اینتر در نشست خبری بعد از بازی گفت: طبیعی است که از این شکست ناراحت و از عملکرد تیمم ناامید باشم. نتوانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. در حالی گل را دریافت کردیم که می توانستیم دروازه تاتنهام را باز کنیم.

او ادامه داد: باید برابر موسی سیسوکو بهتر دفاع می کردیم. تنها یک اشتباه انجام دادیم و همین کافی بود تا بازنده بازی شویم. تاتنهام از نظر بدنی تیم بسیار خوب و قوی است. برابر این تیم باید با شجاعت بیشتری بازی می کردیم.

سرمربی اینتر در خاتمه سخنان خود گفت: اطمینان دارم که بارسلونا در دیدار خاتمهی خود برابر تاتنهام نهایت کوشش خود را برای کسب پیروزی به کار خواهد گرفت. فکر نمی کنم که ستاره های بارسلونا مثل پیکه و مسی این دیدار را آسان بگیرند. بارسلونا همواره برای پیروزی بازی می نماید.

در این گروه بارسلونا با 13 امتیاز صعود خود به عنوان تیم نخست به دور بعد را نهایی کرد. تاتنهام با 7 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به اینتر در رده دوم جای دارد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1380

به "اسپالتی: کیفیت لازم را نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: کیفیت لازم را نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید