اراضی کشاورزی ظرفیت های اشتغال، فراوری و درآمد هستند

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: اراضی کشاورزی ظرفیت های اشتغال، فراوری و درآمد ما هستند که می توانیم در کنار آن ها شغل دیگری را نیز داشته باشیم.

اراضی کشاورزی ظرفیت های اشتغال، فراوری و درآمد هستند

عبدالرضا بازدار امروز در گردهمایی تخصصی آنالیز نقش و صندلی دهیاران در حفاظت از اراضی کشاورزی و توسعه فرهنگ بیمه محصولات کشاورزی شهرستان خرم آباد که در سالن همایش های جهاد کشاورزی لرستان برگزار گردید، اظهار کرد: دهیاران همکاران ما هستند.

وی با اشاره به این که امنیت غذایی یکی از حساس ترین موضوعات است، مطرح کرد: ما در مقابل اصل قضیه علاوه بر مسئولیت دولتی که داریم، یک مسئولیت اجتماعی داریم و هرکسی یک زمین کشاورزی خراب می نماید به ما به عنوان مصرف کننده آسیب می زند.

بازدار با اشاره به این که جهاد کشاورزی به تنهایی نمی تواند در زمینه مقابله با تغییر کاربری اراضی مقابله کند، ادامه داد: شما باید با این نهاد تعامل، همکاری و مشارکت داشته باشید که بتوانیم با هم این موضوع را مدیریت کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به این که هرکسی در هر مقوله ای به تغییر کاربردی احتیاج دارد می تواند به کمیسیون های مربوطه مراجعه کند، توضیح داد: اراضی کشاورزی ظرفیت های اشتغال، فراوری و درآمد ما هستند که می توانیم در کنار آن ها شغل دیگری را نیز داشته باشیم.

وی در زمینه بیمه محصولات کشاورزی گفت: تا به امروز 7.5 میلیارد تومان به پنج هزار و 500 نفر خسارت پرداخت شده است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7967

به "اراضی کشاورزی ظرفیت های اشتغال، فراوری و درآمد هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اراضی کشاورزی ظرفیت های اشتغال، فراوری و درآمد هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید