ادعاها درباره دخالت خارجی در انتخابات آمریکا مضحک هستند

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه ایندیپندنت، کریس کربز (Chris Krebs) مدیر سابق فضای سایبری وزارت امنیت داخلی آمریکا امروز شنبه گفت که موضع گیری ترامپ و متحدان وی در خصوص مداخله خارجی در دستگاه های رای گیری آمریکا بی پایه و اساس هستند.

ادعاها درباره دخالت خارجی در انتخابات آمریکا مضحک هستند

مدیر سابق فضای سایبری وزارت امنیت داخلی آمریکا در این باره گفت: هیچ شواهدی وجود ندارد که دستگاهی که من از آن مطلع باشم از سوی یک قدرت خارجی دستکاری شده باشد. مردم آمریکا باید صد درصد به آرای خود اطمینان داشته باشند.

کریس کربز در واکنش به ادعاهای ستاد انتخاباتی ترامپ مبنی بر اینکه سیستم های انتخاباتی ایجاد شده به دستور هوگو چاوز رهبر فقید ونزوئلا به تغییر در نتیجه انتخابات به نفع جو بایدن کمک کرد، این گونه ادعاها را مضحک خواند.

کربز در این باره افزود: می توانیم دائماً درباره ادعاهای تقلب در انتخابات حرف بزنیم؛ اما شاهد و گواه در صندوق های رأی قرار گرفته است.

گفتنی است، هر دو نامزد اصلی در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 پیش از برگزاری و نیز پس از اتمام آن یکدیگر را به دست داشتن در توطئه چینی علیه هم متهم کرده اند؛ واقعیتی که نقصان بزرگ در کشور مدعی لیبرال دموکراسی را به وضوح نشان می دهد.

اردکان خبر: با قدیمیترین سایت خبری فارسی همراه شوید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 12290

به "ادعاها درباره دخالت خارجی در انتخابات آمریکا مضحک هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعاها درباره دخالت خارجی در انتخابات آمریکا مضحک هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید