آی سی تی با صرف کمترین هزینه می تواند برای کشور فراوری ثروت کند

به گزارش کنفرانس هکا، مدیرعامل شرکت نیروی غرب گفت: در حوزه آی سی تی با صرف کمترین هزینه می تواند برای کشور فراوری ثروت های هنگفت کند و به راحتی با صرف هریک دلار سرمایه گذاری دراین حوزه میتوان هزاران دلار برداشت کرد.

آی سی تی با صرف کمترین هزینه می تواند برای کشور فراوری ثروت کند

به گزارش ، داریوش بهادری مدیرعامل شرکت نیروی غرب در رویداد استارت آپی در جهت کارآفرینی که درمحل جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار گردید با اشاره به تغییر شکل جنگ دشمنان علیه کشور در سالهای اخیر گفت: در گذشته جنگ علیه کشور ما به شکل نظامی بود، اما در حال حاضر جنگی که علیه کشور به راه افتاده جنگ مالی است.

او با بیان اینکه شاید شرایط تحریم برای کشور و مردم سخت باشد، اما باید به این شرایط به شکل یک فرصت نگاه کنیم گفت: پس از انقلاب تحریم های بسیاری علیه کشور وضع شده و اگر نبود این تحریم ها کشور به این حد از پیشرفت در تکنولوژی نمی رسید و همچنان یک مصرف نماینده صرف باقی می ماندیم.

بهادری به پیشرفت های کشور در حوزه ICT هم اشاره نمود واضافه نمود: این حوزه با صرف کمترین هزینه میتواند برای کشور فراوری ثروت های هنگفت کند و به راحتی با صرف هریک دلار سرمایه گذاری دراین حوزه میتوان هزاران دلار برداشت کرد.

او اضافه نمود: نمونه شاخص دراین زمینه اسنپ و دیجی کالا هستند که با صرف کمترین سرمایه گذاری درحال حاضر درآمدهای سرشار کسب می نمایند درحال حاضر بسیاری مدیران شرکت های برتر ICT دنیا ایرانی هستند و جوانان ایرانی دراین زمینه قابلیت های بسیاری دارند که باید شناسایی و بکارگیری گردد.

او به قابلیت های استان کرمانشاه نیز دراین زمینه اشاره نمود و اضافه نمود: به خاطر قابلیت های استان در حوزه ICT ، هم اکنون توانمندسازی استارت آپ های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شش استان کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان به پارک علم و فناوری استان کرمانشاه واگذار شده است.

او با اشاره به راه اندازی شتاب دهنده تیک در استان گفت: در حال حاضر این مرکز حامی ایده های جوانان در حوزه ICT است و کوشش می نماید با سرمایه گذاری بر روی پروژه های جوانان، زمینه فعالیت مطمئن آنها را فراهم کند.

او در ادامه با بیان اینکه شرکت هوآوی چهار مرکز آموزشی درآسیا دارد، گفت: این شرکت یکی از شرکت های پیشتاز در حوزه نسل پنجم گوشی همراه محسوب میگردد و کوشش دارد تا مراکز آموزشی در کشورهای مختلف داشته باشدخوشبختانه یکی از چهارمرکز آموزشی این شرکت در آسیا، در ایران و در کرمانشاه است و درحال حاضر سه سال است که تنها مرکز آموزشی شرکت هوآوی در ایران هستیم.

ز

آیان کتاب: مجموعه ای از بهترین کتاب های دنیا را در این مجموعه بخوانید

دبی: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7881

به "آی سی تی با صرف کمترین هزینه می تواند برای کشور فراوری ثروت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آی سی تی با صرف کمترین هزینه می تواند برای کشور فراوری ثروت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید