آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار می گردد

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران شنبه (دوم بهمن ماه1400) برگزار خواهد شد.

آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار می گردد

در این آیین یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی رمضانی، رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، رمضانعلی سبحانی فر، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، حجت الله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، معاونان و مدیران دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و جمعی از مدیران و فعالان حوزه نشر حضور خواهند داشت.

به علت رعایت شیوه نامه های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران شنبه (دوم بهمن ماه 1400) ساعت 14 به صورت زنده از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneketab@ پخش خواهد شد.

بعلاوه علاوه بر نشانی آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران، علاقه مندان می توانند این مراسم را به وسیله اینستاگرام خبرنگاران (لینک) و فضای اسکای روم (لینک) دیدن نمایند.

گفتنی است؛ زمان آغاز خرید مخاطبان در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران یک روز بعد از افتتاح نمایشگاه یعنی یکشنبه سوم بهمن ماه 1400 خواهد بود و علاقه مندان برای بازدید و خرید کتاب می توانند به ketab.ir مراجعه نمایند.

بعلاوه سایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به منظور تسهیل در فرایند خرید علاقه مندان و مخاطبان کتاب، چهار روز زودتر از تاریخ آغاز نمایشگاه، یعنی از چهارشنبه (بیست ونهم دی ماه 1400) باز شد و مخاطبان می توانند پس از ثبت نام در سایت، کتاب های مورد احتیاج خود را جست وجو و آن را به بخش علاقه مندی های صفحه شخصی شان اضافه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 27 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13343

به "آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید