آیفون SE جدید با نمایشگر 4.7 اینچی عرضه خواهد شد

به گزارش کنفرانس هکا، اگر یک محصول اپل باشد که بسیاری منتظر نسل جدید آن هستند، بدون شک آن محصول آیفون SE است. اگر شما هم از آن دسته از کاربران هستید، باید بگوییم خوشبختانه نسل جدید این گوشی در حال توسعه است و بهار سال آینده باید منتظر معرفی آن باشیم. این خبر را Nikkei در گزارشی که منتشر نموده اعلام نموده است و گفته که اپل می خواهد بازاری که در چین هند را به شرکت هایی مثل هواوی، سامسونگ و شیائومی واگذار نموده، دوباره به دست بیاورد. همچنین از آن جایی که گزارش Nikkei با گزارشی که اوایل سال از Economic Daily News شنیده بودیم همخوانی دارد، می توانیم به این خبر اعتماد داشته باشیم.

آیفون SE جدید با نمایشگر 4.7 اینچی عرضه خواهد شد

مدل جدید آیفون SE قرار است شباهت زیادی به آیفون 8 داشته باشد که نمایشگری 4.7 اینچی دارد و در سال 2017 معرفی شده بود. آیفون SE جدید قرار است دقیقا همان نمایشگر را داشته باشد و این یعنی با صفحه نمایش LCD روبرو خواهیم بود. همچنین بیشتر مشخصات سخت افزاری آیفون SE جدید قرار است با آیفون 11 که هفته آینده معرفی خواهد شد، مشترک باشد که خبر بسیار خوبی است.

EDN هم در ماه آوریل گفته بود که آیفون SE جدید در بدنه آیفون 8 خواهد آمد و اوایل سال 2020 عرضه خواهد شد. همچنین جزئیاتی از دوربین تکی این گوشی منتشر نموده بود و گفته بود که حافظه داخلی آیفون SE جدید نیز 128 گیگابایتی است.

از سال 2018 تا به حال، اخبار مختلفی از آیفون SE 2 شنیده ایم. از نظر قیمتی، تحلیلگران می گویند که اپل به گوشی 299 دلاری برای بازار هند احتیاج دارد تا بتواند فروش مناسبی در این کشور داشته باشد و سهم زیادی از بازار را به دست بیاورد. آیفون SE نسل اول، با قیمت پایه 399 دلار در ماه مارس سال 2016 عرضه شد و بعید است که بخواهد نسل جدید آن را با قیمت 299 دلار عرضه کند اما تعجب نمی کنیم اگر نسل جدید این گوشی، همان برچسب قیمتی 399 دلاری را برای مدل پایه داشته باشد.

آیفون SE در سال 2018 از خط فراوری خارج شد و آنطور که Nikkei در گزارش خود گفته است، این گوشی توانسته بود فروش بیش از 40 میلیونی را تجربه کند. اگر آیفون SE جدید هم با پردازنده A13 و دوربین جدید آیفون 11 عرضه گردد، می تواند با قیمت 399 دلاری، تبدیل به گزینه ای عالی برای کسانی گردد که آیفون کوچک می خواهند. شما درباره این خبر چه فکر می کنید؟ آیا iPhone SE 2 با این شرایط و طراحی آیفون 8، می تواند موفقیت نسل اول خود را تکرار کند؟

منبع: TheVerge

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 5395

به "آیفون SE جدید با نمایشگر 4.7 اینچی عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون SE جدید با نمایشگر 4.7 اینچی عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید