آشنایی با معروف ترین مراکز خرید ژاپن

به گزارش کنفرانس هکا، اگر خرید کردن و سفر دو بخش جدایی ناپذیر از زندگی شما هستند بهتر از قبل از سفر با مراکز خرید معروف مقصدتان آشنا شوید. مخصوصاً اگر مقصد شما کشور جذاب و مدرن ژاپن با مراکز خرید وسوسه انگیز و پرزرق وبرق باشد. شناختن مراکز خرید ژاپن به شما یاری می نماید خرید نیز مانند سایر بخش های سفر برایتان دلچسب و سرگرم کننده باشد.

آشنایی با معروف ترین مراکز خرید ژاپن

کشور ژاپن از پیشرفته ترین کشورهای دنیا است که توانسته در تمامی زمینه ها مانند صنعت، اقتصاد و تجارت حرفی برای گفتن داشته باشد. علاوه بر این وجود جاذبه های گردشگری در ژاپن، برگزاری فستیوال های معروف مختلف و فرهنگ خاص در این کشور هرساله گردشگران زیادی را به سمت ژاپن جذب می نماید. همین امر سبب شده تا خیابان های توکیو، پایتخت ژاپن مملو از مراکز خرید گوناگون با امکانات فوق پیشرفته باشد و این کشور در زمینه گردشگری نیز از سایر کشورهای آسیایی نظیر مالزی و ویتنام پیشی بگیرد. در نگاه اول ممکن است تنوع مراکز خرید ژاپن و محصولات متنوع تصمیم گیری در خصوص انتخاب مکان مناسب برای خرید را برایتان سخت کند اما با آشنایی بیشتر در خصوص فروشگاه ها شما می توانید بهترین مناطق را انتخاب نموده و خریدی عالی را داشته باشید.

در شهر توکیو مراکز خرید مدرن بسیاری وجود دارند

قیمت اجناس در ژاپن

شهر توکیو یکی از گران ترین شهرهای دنیا می باشد، همه چیز در این شهر از خیابان ها و رستوران ها با غذاهای لذیذ ژاپنی گرفته تا ساختمان ها و هتل ها همگی شیک و مدرن هستند. با این حساب شاید خرید در این شهر گران کمی عجیب و غیرممکن به نظر آید اما در صورت آشنایی بیشتر با توکیو و مراکز خرید آن متوجه خواهید شد همه چیز در این شهر گران نیست. توکیو در کنار داشتن مراکز خرید لوکس، فروشگاه هایی را نیز دارد که اجناس را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به فروش می رسانند. این فروشگاه ها را در خیابان های شیبویا و شین جوکو به راحتی می توان پیدا کرد. بنابراین در سفر به ژاپن با خیال راحت بازدید از مراکز خرید ژاپن را جز برنامه های خود قرار دید.

معرفی مراکز خرید ژاپن

منطقه شین جوکو Shinjuku

شین جوکو از مناطق جذاب و دیدنی توکیو است که با جاذبه های فراوان، پارک های فوق العاده و شب های همواره بیدار خود توانسته به منطقه محبوب گردشگران تبدیل گردد. علاوه بر این بزرگ ترین مراکز خرید ژاپن نیز در این منطقه شلوغ و پرتکاپو قرار گرفته اند، بنابراین اگر جز افراد سخت پسند هستید و برای یک خرید کوچک تمام مغازه ها را زیر پا می گذارید، در سفر به ژاپن حتماً از منطقه شین جوکو دیدن کنید چرا که به محض ورود به این خیابان تعداد بیشماری فروشگاه و مغازه مختلف و متنوع مقابلتان قرار خواهد گرفت.

در خیابان های شین جوکو انواع فروشگاه های زنجیره ای لباس با قیمت و کیفیت مناسب وجود دارند و گردشگران با هر بودجه و سلیقه ای می توانند خرید مورد نظرشان را انجام دهند. علاوه بر این فروشگاه های بزرگ دنیای مانند لومینه، کومه یو و یونیکلو نیز در این خیابان شعبه دارند و اجناس خود را به هواداران پروپاقرصشان ارائه می دهند.

قرار دریافت منطقه شین جوکو در نزدیکی ایستگاه Shinjoko، یکی از اصلی ترین ایستگاه های شهر توکیو از دیگر ویژگی های این خیابان جذاب می باشد که دسترسی به مراکز خرید را برای گردشگران و ساکنان توکیو بیش از بیش راحت نموده است.

منطقه Shinjuku

منطقه شیبویا Shibuya

شیبویا منطقه ای که بازدید از آن هم فال است و هم تماشا، تقاطعی بزرگ و پرجنب وجوش در توکیو که با تابلوهای تبلیغاتی نئون عظیم و رنگارنگ بازدیدنمایندگان را به هیجان می آورد. چهارراه شیبویا با داشتن مراکز تفریحی فراوان، فضایی شاد و جذاب دارد، البته وجود بزرگ ترین مراکز خرید ژاپن به همراه رستوران های زنجیره ای این منطقه را بیش از بیش برای گردشگران جذاب و دیدنی نموده است.

خیابان های شیبویا مملو است از انواع مغازه های فروش آلات موسیقی، لباس، صنایع دستی و حتی لوازم منزل، چه هوادار خرید لباس های ارزان با قیمت مناسب باشید و چه هوادار اجناس مارک، در فروشگاه های شیبویا گزینه های زیادی را پیش رو خواهید داشت.

اکثر فروشگاه های بزرگ توکیو مانند شیبویاهیکاری، 109، توکیو هندز و فیک توکیو همگی در این تقاطع قرار گرفته اند، با بازدید از تقاطع شیبویا علاوه بر داشتن یک خرید ایده آل می توانید یکی از رستوران های پرزرق وبرق این خیابان را انتخاب نموده و حسابی از خودتان پذیرایی کنید.

منطقه Shibuya

منطقه گینزا Ginza

با بازدید از خیابان گینزا ژاپن شما در مدرن ترین، لوکس ترین و خاص ترین خیابان دنیا قدم گذاشته اید، خیابانی که زرق و برقی مثال زدنی دارد. گینزا معروفترین خیابان توکیو است که به سبک خیابان آکسفورد لندن ساخته شده است. تمام فروشگاه های این خیابان دکوراسیونی مدرن و بسیار شیک دارند، حتی اگر قصد خرید در این منطقه را ندارید به هیچ عنوان پیاده روی در خیابان های گینزا را از دست ندهید چرا که گروه های متفاوت بازیگری با اجرای نمایش های مهیج خود شما را بر سر ذوق می آورند.

گینزا مدرنترین مراکز خرید ژاپن را در دل خود دارد، انواع برندهای محبوب دنیای از جمله کریستین دیور، لوئیس دیور یونیلکو و زارا در این خیابان شعبه دارند، همچنین فروشگاه 5 طبقه مارونیر، فروشگاه بزرگ ایتویا و جواهرفروشی میکی موتو با پنجره های عجیب و درخشان که از معروفترین فروشگاه های توکیو به شمار می فرایند در این خیابان قرار دارند. ضروری است بدانید رستوران های زیادی نیز در این منطقه وجود دارند که پس از یک خرید فوق العاده و یا گشت وگذاری به یادماندنی آماده پذیرایی از شما می باشند.

منطقه Ginza

مرکز خرید Omotesando Hills

Omotesando Hills از بزرگترین مراکز خرید ژاپن است که در شهر توکیو قرار گرفته است. این مجموعه بزرگ بیش از 150 فروشگاه و 38 آپارتمان دارد. در این فروشگاه اکثر برندهای لباس دنیای و همچنین برندهای معروف ژاپنی را می توان دید. البته در کنار فروشگاه های برند، مغازه های دیگر نیز اجناس خود را با نرخ مناسب تر به فروش می رسانند.

این مجموعه بسیار عظیم در سال 2005 ساخته شد و با داشتن تمامی امکانات از جمله مراکز سرگرمی،کافه و رستوران و همچنین فروشگاه های متنوع، شرایط مناسب را برای یک خرید ایده ال و مناسب در اختیار گردشگران قرار داده است.

مرکز خرید Omotesando Hills

مرکز خرید Tokyo Solamachi

Tokyo Solamachi مجموعه ای بسیار عظیم است که در طبقه زیرین برج اسکای تری، مشهورترین برج توکیو قرار گرفته است. امکانات این مرکز تفریحی به قدری هیجان انگیز و فراوان است که یک روز کامل را برای بازدید از آن باید اختصاص دهید.

بیش از 300 فروشگاه در این مرکز خرید فعالیت دارند که انواع محصولات را با قیمت و کیفیت مناسب به فروش می رسانند. تمام مغازه های Tokyo Solamachi ویترینی بسیار زیبا دارند که قدم زدن در پاساژ را لذت بخش نموده اند. علاوه بر این وجود یک پلنتاریوم، آکواریومی با ماهی های زیبا و همچنین رستوران های متعدد، باعث شده این مجموعه به یکی از معروف ترین مراکز خرید ژاپن تبدیل گردد.

مرکز خرید Tokyo Solamachi

اوت لت های توکیو

همان طور که می دانید اوت لت ها در همه جای دنیا، فروشگاه هایی هستند که اجناس مارک را که مدتی از ارائه آن ها در بازار می گذرد، تک سایز شده اند و یا آسیب دیدگی بسیار جزئی دارند، با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسانند. این فروشگاه ها که توانسته اند هواداران زیادی در سرتاسر دنیا را به خود اختصاص دهند، به یکی از پرهوادارترین مراکز خرید ژاپن نیز تبدیل شده اند. اگر شما هم هوادار خرید از اوت لت ها هستید، لیستی از این مراکز خرید محبوب در توکیو را در اختیارتان قرار می دهیم:

  • اوت لت گرند بری Grand Brerry

آدرس: Minami Machida St

  • اوت لت اودایباونوس فورت Odaiba venus fort

آدرس: Aomi,Tokyo Teleport

  • اوت لت گرندبری مال Grand berry mall

آدرس:

Chome-4-1 Tsuruma, Machida, Tokyo 194-8509

  • اوت لت میتسوی Mitsui

آدرس: Chome-6−1 Hibino, Mihama Ward, Chiba, 261

اوت لت ها در شهر توکیو هواداران زیادی دارند

خرید لوازم الکترونیکی در ژاپن

کشور ژاپن به فراوری کالاهای الکترونیکی معروف است به همین دلیل فروشگاه های فروش این لوازم به معروف ترین مراکز خرید ژاپن تبدیل شده اند. بسیاری از گردشگرانی که به این کشور سفر می نمایند، به این فروشگاه ها رفته و وسایل مورد نیازشان را خریداری می نمایند، چنانچه شما هم می خواهید تلفن همراه، تب لت، لپ تاپ، دوربین و سایر لوازم جانبی الکترونیکی را به صورت اصل و با نرخ مناسب خریداری کنید به شما پیشنهاد می دهیم به مرکز خرید آکیهابارا Akihabara در توکیو بروید، این فروشگاه 9 طبقه مجموعه ای عظیم از انواع وسایل الکترونیکی و بازی های کامپیوتری را تشکیل می دهد.

مرکز خرید Akihabara

جهت خرید تور و یا بلیط ژاپن با کارشناسان فروش در آژانس هواپیمایی خبرنگاران تماس بگیرید.

بیست آمار: آشنایی با علم آمار و ریاضیات

منبع: ستاره ونک
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7466

به "آشنایی با معروف ترین مراکز خرید ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با معروف ترین مراکز خرید ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید