آزمون های دانشگاه پیغام نور الکترونیکی می گردد

به گزارش کنفرانس هکا، رئیس دانشگاه پیغام نور گفت: ماموریت دانشگاه پیغام نور الکترونیکی کردن تمامی آزمون ها است.

آزمون های دانشگاه پیغام نور الکترونیکی می گردد

محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیغام نور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران گفت: امید، پشتکار ، تداوم همدلی و همراهی، لازمه دستیابی به اهداف دانشگاه پیغام نور است و باید شفاف سازی در مسائل اقتصادی، آموزشی و پژوهشی انجام گردد؛ به طوری که سعی داریم به سه بخش تحصیلات تکمیلی، روابط بین الملل و درآمدزایی بپردازیم زیرا این مقوله برای دانشگاه در سال 98 بسیار مهم است.

وی اضافه نمود: باید تمامی مراکز و واحدهای دانشگاه پیغام نور در قالب یک بدنه واحد با انسجام، همدلی و اتحاد بیشتر در راستای تحقق اهداف و پیگیری امور گام بردارند.

رئیس دانشگاه پیغام نور درباره اهداف این دانشگاه اضافه نمود: تقویت بستر الکترونیکی آزمون ها از اهداف مهم دانشگاه در امسال است و با توجه به توانی که از لحاظ فنی و اقتصادی در دانشگاه پیغام نور وجود دارد، تقویت این بستر در دستور کار است.

وی خاطر نشان کرد: ماموریت دانشگاه پیغام نور در واقع الکترونیکی کردن تمامی آزمون ها در زمینه مستندسازی الکترونیکی و همچنین برندی که دانشگاه پیغام نور به عنوان دانشگاه الکترونیکی و نیمه حضوری دارد، است که در این رابطه گام های موثری را در امسال بر می داریم.

زمانی توضیح داد: در امسال آزمایشگاه ملی دانشگاه پیغام نور را در تهران راه اندازی خواهیم کرد که این کار در راستای تاسیس شرکت های دانش بنیان و موبایل بوک که در سال گذشته در دانشگاه پیغام نور آغاز شده ، است از طرفی باید بگویم این اقدامات در امسال تا رسیدن به نتیجه ای مطلوب ادامه خواهدداشت.

انتهای پیغام/

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2732

به "آزمون های دانشگاه پیغام نور الکترونیکی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون های دانشگاه پیغام نور الکترونیکی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید