آخر هفته چه تفریحاتی داشته باشیم؟

به گزارش کنفرانس هکا، آخر هفته ها را چگونه سپری کنیم؟

در ماه های آغازین آغاز سال تحصیلی دیگر وقت سفرهای بلند و گردش های چند روزه به سر آمده و باید دلمان را به همان آخر هفته های گذرا خوش کنیم. در این مطلب به تهرانی ها پیشنهادهایی داریم و خواهیم گفت چطور از این تعطیلات کوتاه استفاده نموده و خود را برای یک هفته پرتلاش دیگر آماده نمایند. پس در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

آخر هفته چه تفریحاتی داشته باشیم؟

بیلینو؛ نخستین پارک عمرانی ایران

در بیلینو برای اولین بار در ایران سعی شده است در کنار بازی و تفریح، امکان تجربه و یادگیری برای بچه ها و نوجوانان فراهم گردد. در این پارک، بچه ها فرصت بازی با دستگاه های واقعی ساختمانی شامل بیل مکانیکی، جرثقیل خاک برداری و نوار نقاله، جرثقیل چنگکی و ماشین حمل الوار را خواهند داشت و تجربه و بازی توامان با دستگاه های واقعی راه سازی و ساختمانی به جز مفرح بودن، تجربه جذابی برای مخاطبان نیز در بر خواهد داشت.

نشانی: تهران، بزرگراه همت، بعد از یادگار امام، بوستان نهج البلاغه، فاز یک.

تلفن: 88367018

بوستان مینیاتور تهران

این بوستان با 3 هکتار مساحت در شرق تهران، ماکت های مینیاتوری آثار میراث دنیای ایران که در لیست یونسکو به ثبت رسیده اند را به نمایش گذاشته است.

در فاز نخست، ماکت چغازنبیل، تخت جمشید، میدان نقش دنیا اصفهان، گنبد سلطانیه، تخت سلیمان، ارگ بم، کوه کتیبه بیستون، مجموعه شیخ صفی الدین اردبیلی، پاسارگاد، بازار تبریز و آبشارهای شوشتر برای بازدید علاقه مندان در ابعاد کوچک و بسیار شبیه نمونه واقعی ساخته شده است. دیدن این ماکت ها برای بچه ها و نوجوانان بسیار جالب و آموزنده خواهد بود. ساعات بازدید برای عموم، همه روزه 8 صبح تا 8 شب می باشد.

آدرس: خیابان جانبازان غربی- نبش اتوبان امام علی (ع)

شماره تماس:26142114

فوتبال انسانی به جای فوتبال دستی

باشگاه پاس، باشگاهی در محله اکباتان است که فوتبال دستی را در مقدار بزرگ راه اندازی نموده است به طوری که انسان ها در محل قرارگیری بازیکن های فوتبال دستی قرار گرفته و بازی می نمایند. برای استفاده از این فضا باید حتما قبل از مراجعه، زمین بازی را برای ساعت مورد نظرتان رزرو نمایید.

در هر دور بازی، 6 تا 14 نفر می توانند بازی نمایند. گفتنی است خانم ها بدون هیچ گونه محدودیتی و با رعایت پوشش اسلامی می توانند فوتبال انسانی را بازی نمایند و محدودیت سنی برای این بازی وجود ندارد. ساعت کار باشگاه همه روزه از ساعت 7 تا 23 است.

نشانی: اکباتان، فاز 1، خیابان ورزش باشگاه پاس قوامین، مجموعه تفریحی فوتبال انسانی

تلفن: 09122774540

نمایش حیرت انگیز دلفین ها و شیرهای دریایی

برای اولین بار در دلفیناریوم برج میلاد؛ نمایشی بی نظیر از هنرنمایی دلفین ها را دیدن خواهید کرد. دلفیناریوم برج میلاد نخستین دلفیناریوم غیرساحلی خاورمیانه و مرتفع ترین دلفیناریوم دنیا از باتجربه ترین مربیان خاورمیانه بهره برده است. در صورت تمایل، می توانید با شیرهای دریایی و دلفین ها شنا نموده و تمام نگرانی های خود را به فراموشی بسپارید. مدت برنامه هر شب 1 ساعت از ساعت 21

تلفن: 88623650

از جت اسکی تا کایاک سواری

کایاک سواری، اسکی روی آب، جت اسکی و قایق سواری همگی ورزش های آبی مفرحی هستند که تا چندی پیش تنها در شهرهای ساحلی قابل دسترسی بودند. اما امروزه برای تجربه این ورزش های پرهیجان، کافی است به دریاچه 7 هکتاری فشافویه، نرسیده به فرودگاه امام، در کیلومتر 18 اتوبان تهران- قم بروید.

این مجموعه تفریحی مشتریان پر وپاقرص زیادی دارد که عمدتا برای ورزش های آبی به آنجا می فرایند. در مجموعه فشافویه جت اسکی های قدرتمند، قایق های شاتل و دونات، بنانا و کایاک برای استفاده گردشگران در نظر گرفته شده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13060

به "آخر هفته چه تفریحاتی داشته باشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخر هفته چه تفریحاتی داشته باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید