آخرین شرایط پروازی فرودگاه مهرآباد، مسافران قبل از حرکت با این شماره ها تماس بگیرند

به گزارش کنفرانس هکا، لیلا بیات اضافه نمود: پرواز شماره 4402 هواپیمایی پارس به مقصد بیرجند و پرواز شماره 4472 هواپیمایی پارس به مقصد بوشهر و شماره پرواز 275 شرکت هواپیمایی ایران ایر به مقصد ارومیه امروز 7 بهمن باطل شده است.

آخرین شرایط پروازی فرودگاه مهرآباد، مسافران قبل از حرکت با این شماره ها تماس بگیرند

به گفته وی، در حال حاضر عملیات پروازی از فرودگاه مهرآباد در حال اجرا است و مسئله ای از لحاظ نشست وبرخاست پروازی وجود ندارد و تمامی پرواز ها در حال اجرا است اما مسافران با توجه به شرایط جوی و شرایط آب وهوایی در بعضی از شهرها حتما پیش از عزیمت به فرودگاه از آخرین شرایط پروازی خود آگاه شوند.

او گفت: مسافران برای آگاه شدن از اَخرین شرایط پروازی خود با شماره 02161021 و 199 تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است با توجه به شرایط پدیده مه صبگاهی در بعضی از فرودگاه های کشور از جمله فرودگاه اصفهان بعضی از پروازها از این فرودگاه با تاخیر و یا ابطال روبرو شده بود به طوری که پرواز کرمان-اصفهان-تبریز شرکت هواپیمایی ماهان به علت بروز پدیده مه صبحگاهی در فرودگاه اصفهان باطل شد بعلاوه پروازهای کیش- اصفهان- کیش شرکت های هواپیمایی وارش و کیش ایر نیز به همین علت با تاخیر انجام شد.

در حال حاضر پدیده مه صبحگاهی در فرودگاه اصفهان انتها یافته و با افزایش دید افقی، خدمت رسانی به سایر پروازها از سر گرفته شده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 7 بهمن 1402 بروزرسانی: 7 بهمن 1402 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 14581

به "آخرین شرایط پروازی فرودگاه مهرآباد، مسافران قبل از حرکت با این شماره ها تماس بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط پروازی فرودگاه مهرآباد، مسافران قبل از حرکت با این شماره ها تماس بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید