آخرین وضعیت بودجه کمیته ملی المپیک و پرداختی به فدراسیون ها از زبان سرپرست دبیرکل

به گزارش کنفرانس هکا، سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک درخصوص آخرین وضعیت اقتصادی کمیته و پرداختی به فدراسیون های ورزشی مطالبی را بیان نمود.

آخرین وضعیت بودجه کمیته ملی المپیک و پرداختی به فدراسیون ها از زبان سرپرست دبیرکل

کیکاووس سعیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اساسنامه کمیته ملی المپیک گفت: کار اساسنامه در کمیسیون اجتماعی دولت به خاتمه رسیده و باید در دولت آنالیز نهایی گردد. باید فرآیند اداری کار در دولت طی گردد و در هیئت دولت آنالیز و نهایی و ابلاغ گردد تا ملاک عمل کمیته ملی المپیک باشد. اساسنامه در دولت به جز تغییرات ویرایشی تغییرات محتوایی نداشته است.

وی در مورد واریز بودجه کمیته المپیک گفت: در اولین بخش از دریافتی بودجه از دولت 20 میلیارد تومان گرفتیم که 12 میلیارد آن بین فدراسیون ها توزیع شد که معادل 50 درصد بودجه سال 97 فدراسیون ها بود. فعلا دکتر صالحی امیری در تلاشند تا در این مرحله 20 میلیارد دیگر دریافت کنیم و به فدراسیون ها واریز کنیم. فعلا 6 میلیارد از این بخش بودجه مصوب شده اما ایشان تاکید دارند که این بخش واریزی را تکمیل نمایند.

سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک در مورد حمایت کمیته ملی المپیک از فدراسیون های المپیکی تاکید نمود: فدراسیون ها در جلسات ستاد بازی ها در کمیته حضور دارند و برنامه و کارهای خود را ارائه می دهند و بعد برنامه ها به ستاد عالی بازی ها ارجاع داده می گردد و مورد تصویب نهایی قرار می گیرند و قطعا مورد حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک خواهند بود.

وی در مورد مراحل ثبت نام در المپیک 2020 یادآور شد: فعلا واریزی برای ثبت نام نخواهیم داشت. ثبت نام تمام رشته هایی که احتمال کسب سهمیه دارند صورت گرفته و در ادامه به فراخور کسب سهمیه، اسامی نهایی می شوند.

سعیدی در مورد تکمیل کادر سرپرستی کاروان ایران در المپیک 2020 توضیح داد: فعلا در ستاد بازی ها و هیئت اجرایی اسامی مطرح نشده است و شاید برای انتخاب معاون و سایر اعضای کادر سرپرستی زود باشد. در زمان های بعدی این موضوع در هیئت اجرایی مطرح خواهد شد.

وی در مورد میزبانی نشست شورای المپیک آسیا توسط ایران یادآورشد: با توجه به اینکه اجلاس انوک مهر ماه در قطر خواهد بود و روسای کمیته های المپیک در آن حضور دارند، اجلاس OCA به تاخیر می افتد. ایران یکی از گزینه های میزبانی این نشست است. دکتر صالحی امیری در حال پیگیری هستند تا ایران میزبان این مسابقات باشد.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4422

به "آخرین وضعیت بودجه کمیته ملی المپیک و پرداختی به فدراسیون ها از زبان سرپرست دبیرکل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین وضعیت بودجه کمیته ملی المپیک و پرداختی به فدراسیون ها از زبان سرپرست دبیرکل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید