بازسازی بازی System Shock بهار سال جاری برای کنسول های بازی عرضه خواهد شد

به گزارش کنفرانس هکا، بازی سیستم شاک (System Shock) یکی از عناوین بسیار دوست داشتنی در دنیای گیمینگ است که در سال 1994 عرضه شد. این بازی در زمان عرضه توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و با طراحی بسیار خاصی که داشت توانست توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کند. چندی پیش نیز شرکت Night Dive اظهار داشت که قصد بازسازی این بازی را داشته و حال تاریخ عرضه آن را روی کنسول اعلام شده است.

بازسازی بازی System Shock بهار سال جاری برای کنسول های بازی عرضه خواهد شد

چندی پیش بود که شرکت سازنده این بازسازی را برای پلتفرم کامپیوتر عرضه کرد. نسخه کامپیوتر سیستم شاک در زمان عرضه مسائل زیادی داشت و با گذشت زمان بهبود پیدا کرد. نکته مثبت اینجا بود که جامعه گیمرهای کامپیوتر استقبال بسیار خوبی از این بازی کردند و به تیم سازنده یاری کردند. در نتیجه مسائل این بازی تا حد زیادی رفع شد و الان در شرایط بسیار خوبی در دسترس هواداران قرار گرفته است.

با بهبود نسخه کامپیوتر، شرکت سازنده نیز تصمیم گرفت تا این بازی را برای کنسول های بازی هم عرضه کند. بازسازی بازی سیستم شاک برای کنسول های نسل هشتمی و نهمی عرضه خواهد شد و در تاریخ 1 خرداد (21 می) در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.

شرکت Night Dive عملکرد بسیار خوبی در زمینه بازسازی بازی سیستم شاک داشت. در اصل این شرکت توانست تمامی نکات مثبت این بازی را نگه داشته و از لحاظ عملکردی و گرافیکی نیز آن را بهتر کند. همین موضوع باعث شد تا هواداران عنوان قدیمی به سمت آن جذب شده و حتی کاربران نوی هم پیدا کند.

شرکت سازنده مجموعه اصلی حدود 2 سال پیش اظهار داشت که چندین سال است روی شماره 3 این مجموعه کار ننموده است. در نتیجه با توجه به اینکه ما دیگر شاهد یک بازی از مجموعه اصلی سیستم شاک نخواهیم بود، این موضوع یک نکته مثبت است که بازسازی آن قرار است برای هواداران عرضه گردد.

به طور کلی بازی های سبک بقای قدیمی حس و حال بسیار خاصی داشتند. به این شکل که به علت عدم پیشرفته بودن تکنولوژی همین سادگی بازی باعث ترسناک تر شدن آن شده بود و به همین علت بسیاری از افراد در پی بازسازی آن تجربه قدیمی هستند. بازسازی بازی های قدیمی نیز در این مدت بسیار رایج شده و هواداران بسیار زیادی پیدا نموده است. به همین علت است که شرکت های زیادی به سمت بازسازی بازی های قدیمی رفته و بسیاری از عناوین قدیمی مثل سیستم شاک دوباره با تکنولوژی نو در دسترس قرار گرفته اند.

منبع: Gameinformer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 فروردین 1403 بروزرسانی: 9 فروردین 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 16348

به "بازسازی بازی System Shock بهار سال جاری برای کنسول های بازی عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی بازی System Shock بهار سال جاری برای کنسول های بازی عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید