گرنداسلم جودو پاریس، ملایی به مدال برنز رسید

به گزارش کنفرانس هکا، ملی پوش جودو کشورمان با کسب چهار پیروزی و یک شکست به مدال برنز نخستین گرند اسلم پاریس دست پیدا کرد.

گرنداسلم جودو پاریس، ملایی به مدال برنز رسید

به گزارش خبرنگاران، سعید ملایی، جودوکار نخست رنکینگ فدراسیون جهانی در وزن 81- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت در گرنداسلم جودو پاریس، کیانو کوهارا نفر 25 رنکینگ جهانی و دارنده نشان نقره جوانان جهان را با ضربه فنی شکست داد و در ادامه ویسزاک از آلمان با رنکینگ 17 جهان و دارنده نشان طلای 2017 و برنز 2018 جهان را در فاصله 29 ثانیه به انتها مبارزه ضربه فنی کرد و راهی دور سوم شد.

نماینده کشورمان که مدال طلای سال 2018 جهان را در کارنامه دارد در ادامه برای آنکه در مرحله نیمه نهایی به نماینده رژیم اشغالگر قدس برخورد نکند، مقابل روسلان موسایف از قزاقزستان با رنکنیگ 209 جهان باخت و به گروه شانس مجدد رفت و در این مرحله ابتدا ماتیاس کاس از بلژیک را شکست داد و به دیدار رده بندی رفت.

ملایی در جدال برای کسب مدال برنز به مصاف خالمورزایف از روسیه نفر 10 رنکینگ جهانی، قهرمان المپیک 2016، دارنده مدال برنز جهانی 2017 و طلای اروپا در سال 2017 رفت و قبل از انتها وقت قانونی رقیب سرشناس خود را ضربه فنی کرد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1885

به "گرنداسلم جودو پاریس، ملایی به مدال برنز رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرنداسلم جودو پاریس، ملایی به مدال برنز رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید