کابین هوشمند SUV استون مارتین هوش از سر کاربران پراند!، عکس

به گزارش کنفرانس هکا، استون مارتین DBX707 نو با طراحی داخلی هیجان انگیز و رنگ بندی مجذوب کننده معرفی گردید.

کابین هوشمند SUV استون مارتین هوش از سر کاربران پراند!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، استون مارتین از مدل 2025 خودرو DBX707 با فضای داخلی کاملاً نو و بهبودهای مختلف رونمایی کرد. این کراس اوور، نخستین بار در سال 2020 رونمایی شد و یاری زیادی به رشد فروش استون مارتین کرد.

براساس گزارش زومیت، خودروهای DB12 و ونتیج الهام بخش کابین نو DBX بوده اند. خطوط افقی داشبورد، نمایشگر را از پنل ابزار و کنسول مرکزی جدا می نماید. برخلاف سایر خودروهای لوکس و مدرن، DBX تعداد زیادی دکمه دارد که به وسیله آن ها می توان سیستم تهویه، تنظیمات فرمان، تنظیمات سیستم تعلیق، حالت رانندگی و موارد دیگر را کنترل کرد.

جلوی راننده یک نمایشگر 12.3 اینچی واقع شده است. صفحه نمایش مرکزی 10.25 اینچی است که از نوترین نسل سیستم اطلاعات تفریح استون مارتین بهره می برد و از اپل کار پلی و اندروید اتو به صورت بی سیم پشتیبانی می نماید.

استون مارتین سه تیپ نو برای DBX707 در نظر گرفته است که شامل: Inspire Sport و Inspire Comfort و تیپ سفارشی Q می گردد. سیستم صوتی خودرو 14 اسپیکر با مجموع توان 800 وات دارد. مشتریان می توانند سیستم صوتی Bowers & Wilkins را با 23 بلندگو و مجموع توان 1٬600 وات سفارش دهند.

نمای بیرونی خودرو عمدتاً بدون تغییر به جای مانده است، اما جزئیاتی مانند دستگیره های در و آینه های جانبی تغییر نموده اند. استون مارتین پنج رنگ نو را برای DBX 2025 ارائه می نماید که همگی طیف های مختلف رنگ سبز هستند.

موتور چهار لیتری V8 تویین توربو استون مارتین همچنان قلب تپنده DBX است که 697 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. این موتور به وسیله گیربکس 9 سرعته اتوماتیک، نیرو را به هر چهار چرخ می رساند.

سیستم چهار چرخ محرک خودرو می تواند 100 درصد گشتاور را به چرخ های عقب بفرستد. دمپرهای الکترونیکی و یاری فنرهای بادی، برای بهبود هندلینگ مجدداً تنظیم شده اند.

استون مارتین می گوید که DBX نو می تواند در 3.1 ثانیه به سرعت 96 کیلومتربرساعت برسد و به حداکثر سرعت 310 کیلومتربرساعت دست یابد.

ترمزهای سرامیکی کربنی 16.5 اینچی در جلو و 15.4 اینچی در عقب که در پشت رینگ های 22 اینچی قرار گرفته اند، وظیفه توقف خودرو را برعهده دارند. امکان سفارش خودرو با رینگ های 23 اینچی فراهم است.

استون مارتین فراوری DBX نو را در سه ماهه دوم سال 2024 آغاز می نماید و تحویل آن در سه ماهه سوم آغاز خواهد شد. استون مارتین قیمت خودرو نوش را اعلام ننموده است اما قیمت DBX707 فعلی از 245٬085 دلار آغاز می گردد.

227227

استون مارتین استون مارتین استون مارتین استون مارتین استون مارتین استون مارتین

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 16875

به "کابین هوشمند SUV استون مارتین هوش از سر کاربران پراند!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابین هوشمند SUV استون مارتین هوش از سر کاربران پراند!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید