ژیمناستیک ایران در انتظار سهیمه المپیک، وعده 50 میلیونی خانم رئیس

به گزارش کنفرانس هکا، رقابت های کسب سهمیه المپیک در رشته ژیمناستیک از فردا شروع می گردد که ورزشکاران ایران بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره به ملبورن رفتند تا بتوانند امتیازات لازم برای کسب سهمیه المپیک را به دست آورند.

ژیمناستیک ایران در انتظار سهیمه المپیک، وعده 50 میلیونی خانم رئیس

به گزارش خبرنگاران، بعد از کش و قوس های فراوان در مورد صادر شدن ویزا ملی پوشان ژیمناستیک ایران، بالاخره تیم ملی ایران توانست با درخواست و پیگیری کمیته ملی المپیک خود را به یکی از مسابقات انتخابی المپیک که امتیاز آن برای ورزشکاران مهم است برساند.

تیم ملی ژیمناستیک به ملبورن رسید

بالاخره بعد از صدور ویزا تیم ملی ژیمناستیک ایران برای شرکت در جام جهانی راهی استرالیا شد و ظهر دوشنبه 28 بهمن ماه به ملبورن رسید. اعضای تیم ملی ژیمناستیک را سعید رضا کیخا، عبدالله جامعی و مهدی احمدی کهنی تشکیل می دهند و راهنمایی این تیم بر عهده رضا خیرخواه است.

وعده خانم رئیس به ملی پوشان: سهمیه بگیرید 50 میلیون دریافت کنید!

رئیس فدراسیون ژیمناستیک ایران گفته هر ملی پوش ژیمناستیک که سهمیه المپیک کسب کند پاداش 50 میلیون تومانی دریافت خواهد نمود.

زهرا اینچه درگاهی گفت: حضور مداوم ملی پوشان ژیمناستیک ایران در سطح اول ژیمناستیک جهان یک ضرورت است و به همین خاطر کوشش کردیم در این دو سال و نیم اخیر تحت هر شرایطی این کار انجام گردد.

اگر هم سهیمه کسب نکنیم به ژیمناست های ایران افتخار می کنم

همچنین درگاهی اظهار کرد: عملکرد همه ملی پوشان ژیمناستیک در مسابقات کسب سهمیه راضی کننده است و امیدوارم این فرایند رو به رشد آنها ادامه داشته باشد . به امید خدا این کوشش ها به کسب سهمیه المپیک ختم گردد اما حتی اگر این اتفاق هم رخ ندهد باید به ژیمناست های ایران افتخار کنیم چون تا همین الان هم کار بزرگی انجام داده اند.

تمرین تیم ملی ژیمناستیک ایران در ملبورن استرالیا

یک روز بعد از رسیدن تیم ملی به ملبورن، ملی پوشان با 3 ورزشکار زیر نظر رضا خیرخواه تمرینات خود را شروع کردند.

به گزارش خبرنگاران، جام جهانی ملبورن از پنجشنبه هفته جاری شروع خواهد شد و تا چهار اسفند ادامه می یابد. مهدی احمد کهنی در دارحلقه و سعید رضا کیخا و عبدالله جامعی در خرک حلقه مسابقه خواهند داد.

آموزشگاه ما: آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8657

به "ژیمناستیک ایران در انتظار سهیمه المپیک، وعده 50 میلیونی خانم رئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژیمناستیک ایران در انتظار سهیمه المپیک، وعده 50 میلیونی خانم رئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید