ژاپن بر حق خود برای پاسخ به شلیک های تهدید کننده تاکید نمود

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران : در حالی که تنش مرزی در روابط چین و ژاپن بالا گرفته است، توکیو تاکید نمود، پاسخ شلیک های تهدید کننده را خواهد داد.

ژاپن بر حق خود برای پاسخ به شلیک های تهدید کننده تاکید نمود

به گزارش گروه بین المللی خبرنگاران به نقل از فاکس نیوز؛ ژاپن در مورد تشدید تنش در روابط مرزی با چین،اظهار داشت: ممکن است با شلیک آتش و اتخاذ تدابیر دیگر، هواپیماهای خارجی را که حریم هوایی این کشور را نقض می نمایند، دور کند.

بر اساس این گزارش، تنش بین توکیو و پکن در هفته های اخیر بر سر مالکیت جزایر مورد اختلاف دو کشور،به اوج خود رسیده است و بیم آن می رود که این تنش از کنترل خارج گردد.

این گزارش اضافه نمود، اظهارات مقام های رسمی ژاپن در حالی است که هواپیماهای جنگنده چینی در نزدیکی این جزایر به پرواز درآمده اند. این نخستین تحرک نظامی جدی چین در منطقه پس از تشدید تنش ها در روابط دو کشور از بهار سال گذشته است.

رسانه های چینی نیز اظهار داشتند، پس از این که یک هواپیمای شناسایی چینی در نزدیکی جزایر مورد اختلاف، از سوی هواپیماهای اف 15 ژاپن مورد تعقیب نهاده شد، گروهی از هواپیماهای جنگنده جی 10 چین برای انجام عملیات، وارد منطقه شدند.

چین مدعی است هواپیمای شناسائی این کشور حریم هوایی ژاپن را نقض ننموده است و هواپیماهای ژاپنی برای این هواپیمای چینی، دردسر ایجاد نموده اند.

مجله آزات وب: مجله آموزشی توسعه اسکریپت های تحت وب

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8607

به "ژاپن بر حق خود برای پاسخ به شلیک های تهدید کننده تاکید نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپن بر حق خود برای پاسخ به شلیک های تهدید کننده تاکید نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید