چگونه به عنوان یک مجرد در روز ولنتاین شاد باشیم؟

به گزارش کنفرانس هکا، روابط عاشقانه و رمانتیک چیزی است که همه نسبت به آن احساس احتیاج می نمایند از طرفی روز ولنتاین یا بهتر بگویم روز عشق نزدیک است و کسانی که یا به خاطر شرایط و یا با انتخاب خودشان تنهایی را انتخاب نموده اند در چنین روزی احساس نا امیدی نمایند. اما نگران نباشید زیرا شما هم می توانید به عنوان یک فرد تنها در روز ولنتاین شاد باشید و از وضعیت فعلی خود لذت ببرید.

چگونه به عنوان یک مجرد در روز ولنتاین شاد باشیم؟

اگر احساس تنهایی می کنید و روز ولنتاین به این احساس تنهایی شدت بیشتری می دهد نباید فراموش کنید افراد زیادی هستند که مثل شما در چنین روزی تنها هستند.

برخی از این افراد احساس بدبختی و نا امیدی می نمایند اما برخی از آن ها این روز را یک روز بی معنی به حساب آورده و توجه چندانی به آن نمی نمایند. البته زوج هایی هم هستند که با وجود این که اعتقادی به روز ولنتاین و هدیه خریدن در این روز ندارند باز هم به هم علاقمند هستند.

با خودتان یادآوری کنید که خیلی ها ارزش روز ولنتاین را با هدایا و شکلات ها می سنجند.

تنهایی خود را دوست داشته باشید. به فواید مجرد بودن فکر کنید. از نجنگیدن سر کنترل تلویزیون گرفته تا منظم و مرتب بودن فضایی که تنها در آن زندگی می کنید.

لیستی از جنبه های مثبت زندگی مجردی بنویسید. به عنوان مثال وقت آزاد بیشتر، مسئولیت های کمتر و بسیاری موارد دیگر.. به این فکر کنید که این جنبه های مثبت چطور در رابطه از بین می روند. پس بیشتر روی نقاط قوت مجردی تمرکز کنید تا نقاط ضعف آن.

اگر دیگران تنها بودن تان را در روز ولنتاین به روی شما آوردند با شهامت و اعتماد به نفس به آن ها بگویید من تنهایی ام را دوست دارم و انتخاب نموده ام که به دلخواه خودم زندگی کنم. آدم های زیادی هستند که مثل من تنها زندگی می نمایند و از زندگی خود لذت می برند.

صرفنظر از وضعیت رابطه ای خود از درون شاد باشید. جمله هایی که در افسانه های رمانتیک به کرات دیده می گردد: یک شخص دیگر می تواند شما را تکمیل کند یا نیمه گمشده من و یا یک قلب که برای دو نفر می تپد و یا یک روح در دو جسم. تمام این جملات نشان دهنده وابستگی در رابطه، فقدان استقلال و گم کردن خود در یک فرد دیگر هستند. این ها شدیدا رمانتیک هستند اما آیا رابطه با شادی برابر است؟ آمار طلاق و داستان ازدواج های غلط پاسخی قطعی برای این سوال هستند. به خودتان یادآوری کنید که وقتی مجرد هستید احتیاج نیست خودتان را تغییر دهید و آزادی خود را از دست بدهید و یا عادت های تان را ترک کنید. به جای این که در روز ولنتاین احساس نا امیدی و افسردگی کنید نقاط قوت زندگی تان را به عنوان فردی که برای شاد بودن و ارزشمند بودن احتیاجی به رابطه ندارد جشن بگیرید.

ممکن است شما فردی بسیار رمانتیک و در جستجوی یار باشید اما باید شکیبا باشید مهم نیست عشق در چه سنی وارد زندگی تان می گردد از زمان حال لذت ببرید به زندگی که می کنید عشق بورزید اما برای عشق زندگی نکنید. یاد کسانی بیفتید که قبل از شناختن خودشان عشق را جستجو و ازدواج می نمایند.

به خودتان رسیدگی کنید. به جای این که منتظر باشید کسی پیدا گردد و هدیه و شکلات ولنتاین بخرد کمی برای خودتان خرج کنید و چیزی که واقعا دوست دارید داشته باشید بخرید مثل ادکلن یا کتابی از نویسنده مورد علاقه تان. سفرهای یک روزه بروید با دوستان تان وقت بگذرانید.

پارمیس: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای پارمیس

منبع: بدونیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1638

به "چگونه به عنوان یک مجرد در روز ولنتاین شاد باشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه به عنوان یک مجرد در روز ولنتاین شاد باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید