پیچ دزد خطوط راه آهن در مهاباد به دام افتاد

به گزارش کنفرانس هکا، فرمانده انتظامی مهاباد گفت: یک سارق که اقدام به سارقیدن پیچ های خطوط راه آهن این شهرستان می کرد، با هوشیاری ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

پیچ دزد خطوط راه آهن در مهاباد به دام افتاد

به گزارش خبرنگاران انلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ برزو تجاری فرمانده انتظامی مهاباد، آذربایجان غربی سه شنبه 12 آذر گفت: این سارق اقدام به بازکردن پیچ اتصالات ریلی می کرد که در یک عملیات غافلگیرانه حین ارتکاب جرم دستگیر شد.

وی ادامه داد: این سارق، پیچ ها را به عنوان ضایعات آهن به قیمت ناچیز به فروش می رساند در حالی که قیمت نصب این تجهیزات بسیار قابل توجه است.

تجاریاضافه کرد: در سال های گذشته پدیده پیچ سارقی باعث خسارت های جبران ناپذیری به خطوط ریلی کشور شده و دلیل اصلی بسیاری از حوادث ناشی از خروج قطار از ریل سرقت تجهیزات ریلی اعلام شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد در این زمینه در خطوط ریلی این شهرستان از طریق سامانه 110 مراتب را به نیروی انتظامی گزارش دهند.

جهت خط آهن 182 کیلومتری مراغه - ارومیه در شهرهای میاندوآب، مهاباد، نقده و ارومیه دارای ایستگاه بوده و آذربایجان غربی را به استان های آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین و بالاخره به مرکز کشور وصل می کند.

مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

بیست آمار: آشنایی با علم آمار و ریاضیات

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7556

به "پیچ دزد خطوط راه آهن در مهاباد به دام افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیچ دزد خطوط راه آهن در مهاباد به دام افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید