پلی آف لیگ برتر والیبال، صعود پیغام، شهرداری ورامین و کاله به نیمه نهایی

به گزارش کنفرانس هکا، با برگزاری دیدارهای دوم مرحله اول پلی آف لیگ برتر والیبال، تکلیف سه مسابقه و سه تیم صعود کننده به نیمه نهایی تعیین شد.

پلی آف لیگ برتر والیبال، صعود پیغام، شهرداری ورامین و کاله به نیمه نهایی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، پیغام خراسان که در دیدار رفت حریف خود را در خانه شکست داد، در این دیدار نیز پیروز شد حریف خود فولاد سیرجان ایرانیان را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد تا راهی مرحله بعدی گردد و به جمع 4 تیم برتر صعود کند. پیغامی ها در ست اول برنده مسابقه بودند اما در ست دوم شکست خوردند ولی در ست های سوم و چهارم به فزونی رسیدند تا راهی مرحله بعدی شوند.

شهرداری گنبد هر چند در ست اول شهرداری ورامین را شکست داد اما ورامینی ها در سه ست بعدی برنده بود تا به این ترتیب شهرداری ورامین نیز راهی مرحله بعدی مسابقات گردد.

کاله مازندران که در اولین دیدار حریف خود خاتم اردکان را در خانه شکست داده بود، امروز نیز توانست خاتم اردکان را شکست دهد. در این دیدار کاله در ست های اول، دوم و چهارم برنده بود تا به این ترتیب خاتم اردکان از دور مسابقات کنار برود.

دیدار دو تیم قدیمی لیگ، سایپا و پیکان اما به دیدار سوم کشیده شد و برنده در بازی سوم تعیین می گردد. سایپا که دیدار اول را شکست خورده بود، امروز با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست داد تا به این ترتیب دیدار سوم برنده این مسابقه را تعیین کند.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2043

به "پلی آف لیگ برتر والیبال، صعود پیغام، شهرداری ورامین و کاله به نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلی آف لیگ برتر والیبال، صعود پیغام، شهرداری ورامین و کاله به نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید