سیرجان تنها تیم بدون شکست مرحله گروهی، نماینده ایران صدرنشین ماند

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، پنجمین و آخرین روز مرحله گروهی بیست ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا امروز (سه شنبه) با چهار ملاقات در شهر ناخون راتچاسیما تایلند پیگیری می گردد.

سیرجان تنها تیم بدون شکست مرحله گروهی، نماینده ایران صدرنشین ماند

تیم فولاد سیرجان در چهارمین مسابقه خود در این مسابقات و سومین ملاقات امروز به مصاف دایموند فود تایلند رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد.

شاگردان سعید رضایی سرمربی فولاد سیرجان در ست سوم این مسابقه 25 بر 23 نتیجه را به میزبان واگذار کردند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 23 حریف خود را شکست دادند و به چهارمین برد متوالی دست یافتند تا با 12 امتیاز صدرنشین گروه B باقی بمانند.

سهند اله وردیان، مهدی جلوه، الکساندر بلاکوویچ، محمدصادقی، شهروز همایونفرمنش، علیرضا بهبودی (کاپیتان) و مصطفی حیدری (لیبرو) ترکیب آغاز نماینده تیم فولاد سیرجان در این مسابقه بودند.

تیم فولاد سیرجان در ملاقاتهای اول تا سوم خود در مرحله گروهی این رقابت ها هم تیم ریبیسکو نماینده فیلیپین را سه بر صفر و نمایندگان ازبکستان و قطر را سه بر یک شکست داده بود تا تنها تیم بدون شکست این مسابقات در مرحله گروهی باشد.

در سرانجام مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا تیم های اول و دوم دو گروه (چهار تیم) به مرحله نیمه نهایی صعود می نمایند تا برای مقام های اول تا چهارم با هم رقابت نمایند.

بعلاوه تیم های سوم و چهارم دو گروه مقدماتی پس از سرانجام این مرحله برای صندلی های پنجم تا هشتم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم های پنجم دو گروه فردا (چهارشنبه) در تنها مسابقه این رقابت ها برای کسب رتبه نهم به میدان می فرایند.

بدین ترتیب تیم فولاد سیرجان که فردا (چهارشنبه) استراحت دارد، روز پنج شنبه در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم ناخون راتچاسیما دیگر نماینده کشور تایلند (میزبان) این رقابت ها می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 12881

به "سیرجان تنها تیم بدون شکست مرحله گروهی، نماینده ایران صدرنشین ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیرجان تنها تیم بدون شکست مرحله گروهی، نماینده ایران صدرنشین ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید