پرسپولیس صفر &ndash سپاهان صفر ، دو امتیاز فدای درگیری، التهاب و حساسیت

به گزارش کنفرانس هکا، بازی بزرگ هفته تحت تاثیر حساسیت ها پر زد و خورد و ملتهب روی سکوها ، کنار زمین و روی چمن دنبال شد و کیفیت فنی بالایی نداشت اما پرسپولیس از این تک امتیاز راضی به نظر می رسید.

پرسپولیس صفر &ndash سپاهان صفر ، دو امتیاز فدای درگیری، التهاب و حساسیت

جمعه 6،2،98، هفته بیست و هفتم از هجدهمین دوره لیگ برتر، ورزشگاه آزادی ، ساعت:20:15 ، تماشاگر:80 هزار نفر

پرسپولیس صفر

سپاهان صفر

داور:بیژن حیدری

کمک ها:محمدرضا ابوالفضلی و آرمان اسعدی

اخطار: علی قربانی و سعید آقایی(سپاهان)سیامک نعمتی(پرسپولیس)

بازیکن برتر:سیدجلال حسینی(پرسپولیس)

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد نادری، مهدی شیری، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، بشار رسن(محمد امین اسدی 83)، سروش رفیعی(سیامک نعمتی62) و علی علیپور

سرمربی:برانکو ایوانکویچ

سپاهان: پیام نیازمند، حسن جعفری، سعید آقایی، عزت پورقاز، سیاوش یزدانی ، مهدی کیانی، محمد کریمی(حامد بهیرایی 79)، ولادیمیر کومان(علی قربانی 66)، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده(جلال الدین علیمحمدی 89) و استنلی کی روش

سرمربی:امیر قلعه نویی

ایران ورزشی - بازی بزرگ هفته پربرخورد، ملتهب و البته بدون گل و به لحاظ فنی ضعیف بود.

حساسیت از سر و روی این مسابقه می بارید.موقعیت دو تیم در جدول ، سابقه رویارویی هایشان در 15 سال اخیر و موقعیت شان در جدول کاری کرد تا ورزشگاه آزادی پر شود و کلی از تماشاگران هم سرپا بازی را تماشا کنند.

پرسپولیس که با مصدومیت نعمتی و البته محرومیت شجاع تغییراتی در ترکیبش داشت مقابل تیم تشنه پیروزیت قلعه نویی قرار گرفت اما از همان ابتدا التهاب و حساسیت مسابق روی کیفت بازی هم تاثیر گذاشت تا جایی که بازیکنان دو تیم در چرخش توپ و ایجاد موقعیت چندان پیروز نبودند.

سپاهان در شروع مسابقه بهتر بود اما بعد از حدود 5 دقیقه پرسپولیس شرایط بهتری در زمین پیدا کرد و دقیقه 7 اولین نفوذ ترابی هواداران پرتعداد میزبان را از جای بلند کرد.

پرسپولیس دقیقه 15 با یکی دو کرنر خطر ساز شد و یک بار هم سانتر زیبای شیری می توانست سرخ ها را به گل برساند که سر سروش چند سانتیمتر تا سایش به توپ کم آورد.

در ادامه سپاهان که روی ضربات ایستگاهی، ارسال از کناره ها و پرتاب اوت های بلند حساب ویژه ای باز کرده بود دقیقه 20 تا آستانه گل پیش رفت اما ضربه سر یزدانی که بیرانوند را به نگاه خیره و هواداران را به سکوت وا داشت گل نشد.

در ادامه و دقیقه 31 شوت کومان موقعیت دیگری برای سپاهان خلق کرد اما مدافعان پرسپولیس مستحکم و کم اشتباه بودند و فقط یک کرنر دیگر به حریف دادند.

دو دقیقه بعد شروع بازی سریع بیرانوند پرسپولیس را صاحب یک موقعیت عالی کرد و در شرایطی که تعداد سرخ ها به زردها می چربید علیپور با ضربه ای خودخواهانه و ضعیف این موقعیت را از دست داد.

دقیقه 38 ضربه ایستگاهی رفیعی دروازه سپاهان را به خطر انداخت اما نیازمند اسیر این ضربه نشد.

در دقیقه پایانی نیمه نخست هم شوت محکم و زیبای بشار رسن دروازه سپاهان را بشدت تهدید کرد اما توپ با کمترین اختلاف به بیرون رفت تا نیمه نخست با تمام حساسیت ها و موقعیت های دو تیم گلی نداشته باشد.

نیمه دوم همچنان التهاب بر کیفیت بازی سایه انداخت بود و حتی ریتم دو تیم بدتر هم شد تا جایی که نیمی از موقعیت ها نیمه نخست هم ایجاد نشد.

سپاهان در شروع این نیمه و دقیقه 52 با حرکات ترکیبی مناسب موقعیتی ایجاد کرد که ضربه فنی و خطرناک محمدی دقیق نبود.لحظات بعد اما پرسپولیس ریتم بازی را در دست گرفت و دقیقه 58 با یک ارسال موقعیت ساخت.سه دقیقه بعد سپاهان با اوت بلند موقعیت ساخت و در ادامه پرسپولیس با یک ضربه کرنر موقعیت دیگری ساخت که البته این هم گل نشد.

بعد از این پرسپولیس درصدد کنترل بازی برآمد و حرکت رو به جلوی سپاهان را به خوبی کنترل کرد.ضمن اینکه درگیری ها درون زمین به اوج رسید.یک بار قلعه نویی و همکارانش به خاطر حرکت سیدجلال روی کریمی جوان اعتراض شدیدی به تصمیم داور داشتند که منجر به اخراج یکی از نیمکت نشینان میهمان شد.

در لحظات پایانی سپاهان در دقیقه 87 با ضربه ایستگاهی سعید آقایی می توانست سرنوشت این بازی را عوض کند اما مدافعان سرخپوش با فداکاری جهت توپ را تغییر دادند.

درگیری ها در لحظات پایانی و حتی بعد از سوت پایان مسابقه هم ادامه داشت اما در نهایت دو تیم از این بازی بزرگ فقط یک امتیاز برداشتند که بیشتر به درد پرسپولیس خواهد خورد تا سپاهان .حالا پرسپولیس ، فاصله 5 امتیازی اش با تیم دوم جدول را حفظ کرده اما چنانچه استقلال در مشهد برنده شود فاصله سه امتیازی می تواند سه هفته باقیمانده و جنگ قهرمانی را بشدت حساس کند.

پارمیس: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای پارمیس

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2928

به "پرسپولیس صفر &ndash سپاهان صفر ، دو امتیاز فدای درگیری، التهاب و حساسیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس صفر &ndash سپاهان صفر ، دو امتیاز فدای درگیری، التهاب و حساسیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید