پاسخ جالب و قاطع کونته به رؤیاپردازی سوپرماریو درباره یورو 2016

به گزارش کنفرانس هکا، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا به اظهار نظر اخیر مهاجم میلان درباره حضورش در جام ملت های اروپا پاسخ جالبی داد.

پاسخ جالب و قاطع کونته به رؤیاپردازی سوپرماریو درباره یورو 2016

به گزارش خبرنگاران، به دنبال قرعه کشی مرحله نهایی یورو 2016، ماریو بالوتلی در صفحه شخصی اش در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت که بی صبرانه منتظر بازی در این رقابت هاست. رؤیاپردازی سوپرماریو برای تکرار کاری که چهار سال پیش به همراه آتزوری انجام داد در شرایطی است که او در دو فصل اخیر به شدت افت نموده است و در حال حاضر هم جایی در ترکیب اصلی میلان نداشته و تنها نقش یک نیمکت نشین را برای روسونری ایفا می نماید. آمار ضعیف بالوتلی شانس او را برای بازگشت به تیم ملی ایتالیا بسیار کاهش داده است و این همان موضوعی بود که سرمربی لاجوردی پوشان به سوپرماریو یادآوری کرد.

آنتونیو کونته که از زمان روی کار آمدنش به عنوان سرمربی تیم ملی ایتالیا نشان داده اعتقاد چندانی به استفاده از بالوتلی ندارد و برخلاف چزاره پراندلی جزو هواداران مهاجم میلان نیست، گفت: بالوتلی بی صبرانه منتظر چیست؟ منتظر تماشای بازی های ما در یورو به وسیله تلویزیون؟ همه چیز به خودش بستگی دارد. او هم درست مانند سایرین باید توانایی هایش را ثابت کند. او خیلی چیزها را باید ثابت کند، خیلی چیزها... با این حال درهای ورود به تیم ملی را به روی هیچ بازیکنی نبسته ام. هنوز پنج ماه دیگر تا یورو باقی مانده است و تا آن موقع خیلی چیزها ممکن است تغییر کند.

سرمربی پیشین یوونتوس ادامه داد: البته تغییرات در عملکرد بازیکنان باید به شیوه ای محسوس و واضح صورت بگیرد. بازیکنانی که ما را به یورو 2016 برده اند، در اولویت قرار دارند و اگر کسی بخواهد به آنها اضافه گردد، باید واقعاً باید ما را تحت تأثیر قرار دهد.

تیم ملی ایتالیا در مرحله نهایی یورو 2016 در گروه E با تیم های ملی بلژیک، ایرلندجنوبی و سوئد همگروه شده است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7934

به "پاسخ جالب و قاطع کونته به رؤیاپردازی سوپرماریو درباره یورو 2016" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ جالب و قاطع کونته به رؤیاپردازی سوپرماریو درباره یورو 2016"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید