مورینیو پیشنهاد مربیگری در رم را رد کرد

به گزارش کنفرانس هکا، طبق ادعای یک شبکه ایتالیایی آقای خاص فرصت بازگشت به کالچو و راهنمایی قرمزپوشان پایتخت ایتالیا را نپذیرفت.

مورینیو پیشنهاد مربیگری در رم را رد کرد

به گزارش خبرنگاران، شبکه اسکای اسپورت ایتالیا ادعا نموده است که بلافاصله پس از اخراج ژوزه مورینیو از سرمربیگری تیم فوتبال چلسی، اتفاقی که روز پنجشنبه هفته گذشته رخ داد، نمایندگان باشگاه رم در شهر لندن با آقای خاص تماس گرفته اند تا پیشنهاد مربیگری در رم و جانشینی رودی گارسیا را به او بدهند، اما سرمربی پرتغالی پیشین اینتر به خاطر تعهدی که نسبت به نراتزوری و هواداران این تیم دارد، حاضر به پذیرش مسئولیت راهنمایی جالوروسی نشده است.

رم در این اواخر نتایج ضعیفی کسب نموده و نارضایتی هواداران و مسئولانش بعد از باخت به تیم دسته دومی اسپتزیا و حذف از جام حذفی ایتالیا به اوج رسیده است. به همین دلیل اخراج سرمربی فرانسوی جالوروسی احتمال دارد. این اتفاق با اخراج مورینیو مقارن بوده و مسئولان باشگاه رم را وسوسه کرد تا آقای خاص را به سری A برگردانند که البته تیر آنها به سنگ خورده است.

مورینیو در دو فصل مربیگری اش در اینتر به همراه این تیم دو قهرمانی در سری A، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد تا در زمره پیروز ترین مربیان تاریخ نراتزوری قرار بگیرد. با وجود آنکه شش سال از جدا شدن آقای خاص از نراتزوری می گذرد، او به شدت حامی و هوادار آبی ومشکی پوشان شهر میلان است.

بیست آمار: آشنایی با علم آمار و ریاضیات

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7937

به "مورینیو پیشنهاد مربیگری در رم را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو پیشنهاد مربیگری در رم را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید